duminică, 7 octombrie 2012

Review: Vopsea spuma Wellaton - Volcanic Red 77/44

Buna dimineata, dragelor!
Azi vreau sa va arat cat de rosu a devenit parul meu in prezent si sa va vorbesc putin de vopselele care m-au ajutat sa-l aduc in aceasta..hmm, culoare? Nu suna bine, dar e dimineata, am cafeaua langa mine si inca nu judec la capacitate maxima. :)) 

Cum a inceput domnia parului roscat..

Daca nu stiti, eu am parul saten in mod natural, dar cand a fost campania de testare Palette, l-am facut [fara sa vreau] castaniu inchis..cam prea inchis pentru tenul meu alb. :)
Apoi mi-am dorit foarte mult sa am un par rosu, dar rosu ca focul. Greu mi-a fost sa-mi conving iubitul, imi tot zicea ca n-o sa-i placa, pana i-am spus sa stea linistit ca oricum nu am sanse sa obtin rosul pe care-l vreau eu, decat daca imi decolorez parul, ceea nu as vrea sa mai fac.
Asa ca am cautat impreuna vopsea, m-am vopsit, dar culoarea ramanea tot inchisa.. Evident, am insistat, luam vopsea in nuante de rosu, din ce in ce mai deschise. Prima oara am folosit Syoss Pronature - Saten Roscat Cald - care doar a facut ca parul meu sa aiba reflexii rosiatice, in rest nu a deschis culoarea atat incat sa-ti dai seama.

Read more / Citeste intregul articol ->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...