joi, 20 iunie 2013

Cosmetice de Lux

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va fac cunostinta cu un magazin online, proaspat lansat. Cosmetice de Lux vrea sa aduca pe piata din Romania produse care nu se gasesc prea usor la noi. Momentan gasiti pe site minunatiile A-England, oje dupa care cred ca toate suspinam [sunteti de acord, nu? :)].

Urmeaza sa primesc si eu o oja pretioasa, credeti ca am ales o nuanta de mov, nu? V-am spus de atatea ori ca e culoarea mea preferata.. Insa nu, am decis sa ma provoc si mi-am ales un verde superb, despre care nu va voi zice multe, fiindca o sa vi-l prezint cu surle si trambite dupa ce-l voi avea in mana.
E atat de greu sa te decizi asupra nuantelor.. Ia priviti cateva din ojele aflate pe wishlistul meu, oje ce pot fi gasite pe site:
Avalon - Nu se putea sa nu incep cu o oja mov. Si inca ce mov! O gasiti aici.

Ascalon - E un holo absolut superb! Il gasiti aici.

Saint George - Verdele divin! Il gasiti aici.

Acum sa trecem la iubirile mele care se ascund - au o nuanta foarte inchisa in lumina naturala [slaba], iar in lumina puternica, artficiala, isi arata adevarata fata - sclipiri care iti iau ochii. Stiti deja ca ador nuantele inchise, asadar colectia The Gothic Beauties e fix pe gustul meu.. Am selectat swatch-uri facute cu blit - sursa.

Ophelia - pe aceasta ma gandeam sa o iau, m-a furat verdele, insa ramane prima pe wishlistul meu. O gasiti aici.
Jane Eyre - se aseamana cu precedenta, insa parc e putin mai mov, Ophelia fiind mai violet. 
O gasiti aici.
Tess d'Ubervilles - Aceasta mi se pare geniala! Zau! 
Cred ca incep sa iubesc nuantele de verde A-England. O gasiti aici.
Lady of Shalott - nu se putea sa nu aleg si un albastru. 
Baza neagra, sclipiri fine si naucitoare.. O gasiti aici.



Dupa cum v-am spus, site-ul este abia la inceput, urmand sa apara si alte produse. Ca sa fiti la curent cu produsele ce vor aparea pe viitor in magazin, v-as sugera sa dati like paginii de facebook Cosmetice de Lux. Tot acolo puteti vedea swatch-uri, manichiuri si videoclipuri cu produsele.

Ce oja va place cel mai mult din cele prezentate? Eu nu-mi pot lua ochii de la Tess d'Ubervilles, Ophelia si Lady of Shalott. 
Ce alte produse ce nu se gasesc la noi ati vrea sa fie aduse? 
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...