vineri, 21 iunie 2013

OOTD: Cute kitty, don't be shy!

Buna fetelor!

Ieri v-am tentat cu minunatii de lux dupa care inca suspin, iar astazi eram pregatita sa va arat un NOTD, dar m-am gandit sa va prezint un outfit plin de zambete. De data aceasta m-am simtit foarte bine la mica sedinta foto, dovada ca in unele poze aveam gura pana la urechi! :)) Ii multumesc fotografului ca mi-a suportat capriciile - Facem 100 de poze, ca sa pot alege 10, da?.
Trebuie sa-i multumesc oficial bunei mele prietene, pe care am stresat-o cu buclarea parului. Desigur, pana am ajuns la partea cu pozele, parul meu si-a facut de cap, iar buclele s-au lasat. Tot prietena mea mi-a si vopsit podoaba, dar o sa vorbim despre asta intr-o alta postare.


De obicei, cand va arat ofertele Romwe va arat si ce-mi comand eu. Rochita aceasta draguta a fost comandata la una din oferte, iar geanta am insfacat-o de cum a fost listata pe site. Pot spune ca e site-ul meu preferat, mereu gasesc ceva sa-mi placa si lucrurile corespund pozelor, de obicei.

Rochita e tare draguta, insa are spatele acoperit doar de o "panza", lucru nu tocmai pe gustul meu, fiindca benzile sutienului se vad tare inestetic. Am incercat sa port rochita fara sutien, doar prin casa [nu ies asa afara nici impuscata!], insa pisica se tragea in parti, daca intelegeti ce spun, asa ca ma lasa..descoperita! :)) Salvarea mea a fost un maieut alb, care are sutien incorporat. Arata perfect impreuna, nu credeti? 

Iuby, nu ma face sa ranjesc ca trebuie sa fiu fashion! :))



 Ceee? Nu mai facem poze, gata?!

♥ Rochie - Romwe
♥ Geanta - Romwe
♥ Bratara - cadou
♥ Balerini - no name

Stiu, trebuia sa aleg dresuri de culoarea pielii, insa eram pe fuga si nu am reusit sa gasesc nicio pereche, desi am o groaza. Cred ca trebuie sa ma aprovizionez din nou. :)

Va place rochita mea?
Va pup si va astept comentariile cu drag! 

P.S.: Alte oferte Romwe, eu sper sa pun mana pe camasuta cu flori! :D
Romwe Shirt & Skirt Sale
Up to 60%off
Time: 06/21/2013-06/23/2013
Go: http://www.romwe.com/manage_activity/SHIRT-SKIRT/?facebook=cstm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...