duminică, 1 septembrie 2013

InstaLife #11

Buna fetelor!

Dupa cum probabil ati observat, in ultima vreme am foat tare prinsa cu alte lucruri si am cam lipsit din peisaj, iar astazi plec intr-un binemeritat concediu, doar cateva zile.
Fiind pe fuga, am fost prea obosita ca sa programez postari, insa va las cu cea de azi, iar eu ma apuc de facut bagaje. :)

Pisoiul cel scump. :)



O carte tare laudata, stiu ca nu ma va dezamagi. Abia astept sa o citesc!

Aseara la 11 jumate inca eram cu vopseaua in par.. Am ajuns acasa dupa 12, dar a meritat! :))

Si nu se putea sa lipseasca ceva bun, nu? Yummy yummy. :)

Va pup cu drag si va doresc o saptamana de vis!


P.S.: Ia uitati ce produse frumoase ne incanta toamna - click aici! :)
Romwe Autumn Wishlist!
New Season, New Look!  Ankle bootsSweatshirtAztec bagMakeup etc.
Go to find your new look:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...