miercuri, 25 septembrie 2013

Review: Ruj lichid Gleam Rouge - Farmasi

Buna fetelor!

V-am tot amenintat ca va urma o serie de review-uri si ma tin de cuvant, astfel ca astazi va voi vorbi despre rujul lichid Gleam Rouge de la Farmasi.
In blogosfera am gasit destul de putine pareri si am fost tare curioasa sa il incerc, astfel ca dupa indelungi dezbateri am reusit sa ma hotarasc si asupra nuantei si am ales 16 - un rosu intens.

Pro:
- Ambalajul - imi place mult, tub transparent si capac argintiu; aplicator cu buretel - perfect.
- Mirosul - cred ca toate produsele Farmasi miros dulce, tare frumos, ador lucrul asta. Si gustul e bun, am patit sa imi placa un luciu de buze, dar sa aiba gust de chimicale..
- Este foarte, foarte pigmentat! 
- Aplicat discret e un roz-rosu, raspberry as zice, aplicat in cantitate normala este un rosu intens cu subton roz, foarte frumos!
- Nu este lipicios, decat intr-o mica masura.
- Rezista cateva ore bune, evident, asta tine si de ce faceti in timpul respectiv. Imi place ca ramane totusi o culoare foarte frumoasa pe buze, chiar dupa ce se duce luciul.
- Are un luciu frumos.
- Cantitatea este de 4.5g, iar pretul pe site este de 14 lei.

Contra:
- Nu am gasit nimic de obiectat, chiar a fost preferatul meu din ultima vreme. :)


Nu am facut swatch-uri, insa l-am folosit la acest look
Voi aveti vreun ruj lichid Farmasi? Vreau sa imi iau si alte nuante, fiindca aceasta m-a cucerit. Nu credeam ca voi purta un ruj intens atat de des. Pentru zi il aplic intr-o cantitate mai mica, iar cand am vreo ocazie mai special il port asa cum este este - rosu intens si frumos.
Personal prefer rujurile lichide/gloss-urile in fata rujurilor solide, asa ca acesta e perfect pentru mine.

Produsele pot fi gasite atat online, cat si la standurile din tara. Pentru a fi la curent cu toate noutatile si promotiile, dati un like paginii de facebook Farmasi Cosmetics Romania.

Voi purtati culori intense sau le preferati pe cele mai cuminti?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...