sâmbătă, 21 septembrie 2013

LOTD: Autumn feelings

Buna fetelor!

Odata cu venirea toamnei m-am gandit ca ar trebui sa imi schimb si stilul de a ma machia. In ultima vreme am folosit doar culori neutre in machiaje simple, nimic complicat, nimic atractiv.
Stiu ca in acest anotimp apar in blogosfera machiaje in tonuri de maroniu, auriu, visiniu sau alte nuante pamantii.. Ei bine, eu am vrut altceva. 
Las nuantele naturale deoparte si imi intensific privirea folosind culori inchise, iar pentru buze aleg nuante indraznete.
Poza editata cu filtru pentru culori

Pentru look-ul pe care vi-l prezint astazi, am ales sa folosesc doar eyeliner pentru machiajul ochilor si un ruj lichid intr-o culoare indrazneata. Pentru ten am folosit corector, BB cream, pudra si blush.
Nu stiu ce credeti voi, dar eu m-am indragostit de acest ruj lichid de la Farmasi si il port foarte des. Urmeaza review. :)

V-am spus in ultima postare InstaLife ca m-am vopsit si ati fost curioase cum mi-a iesit, puteti vedea rezultatul in poze. Am vrut o nuanta aprinsa de rosu, iar in magazin a fost una singura - Loncolor Natura nuanta 7.44 Chilli. Intamplarea a facut sa imi iasa bine, desi nu credeam. Am fost norocoasa, mai ales ca nu ma pot vopsi singura, ar fi prea complicat sa ma chinui cu pastrarea varfurilor mov, asa ca apelez la o buna prietena care ma ajuta.

Trebuie sa mentionez ca pentru poze m-am inarmat si cu o doza mare de atitudine, se vede nu? Am vrut sa fiu sexy, provocatoare, dar oarecum cuminte. Va las pe voi sa imi spuneti cum mi-a iesit. :)



Produse folosite - pentru ochi:
* Primer Elf
* Eye liner tip carioca Gosh (review)
* Fard mov din paleta Gosh  - l-am aplicat doar pe pleoapa inferiora
* Rimel Catchy Eyes Gosh
* Pentru sprancene am folosit ceara din trusa Elf si farduri din trusa pentru sprancene BeYu

Pentru ten:
* Baton corector Farmasi
* Radiation-proof Flawless BB Cream (review)
* Pudra MUA
* Fard [pe post de blush] Farmasi - nuanta 19 (review)

Pentru buze:
* Ruj lichid Gleam Rouge Farmasi - nuanta 16

Cand am facut pozele nu credeam ca vor ajunge pe blog, astfel ca unele sunt facute cu telefonul [camera de 8MP], altele cu camera foto. Cele facute cu telefonul au avut selectat un filtru pentru culori.
In caz ca va intrebati - nu am Photoshop si nici nu stiu sa il folosesc [desi mi-ar placea sa il stapanesc], utilizez Picasa pentru a sterge mici monstruleti unde e cazul si pentru a pune watermark-ul. BB Cream-ul acopera bine si ajutat de pudra imi face tenul destul de frumos, astfel inca sa nu ma nevoie de vreun efect de netezire [soft].

Nu e un machiaj complicat deloc; am de gand sa incep sa postez look-uri simple si sper sa prind indemanare si sa perseverez.
Va place rezultatul?

Va pup si va astept parerile cu drag!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...