marți, 12 aprilie 2011

Am revenit..cu cercei - The bigger, the better!

       Hello! Stiu ca nu-i frumos sa dispar ca musca-n ceata, dar ma simt atat de obosita! Insa am mai facut cercei, ca sa nu pierd timpul degeaba. :)
       Ma gandesc ca n-are rost sa postez perechile puse pe facebook, asa ca aici voi posta doar modelele inca nedezvaluite acolo!:))
       Ieri am cumparat niste bratari/accesoriu de par/lanturi cu margelute rosii/roz/mov, foarte frumoase chiar daca sunt de plastic.
       Tot ieri, dupa ora 18 cand am ajuns acasa, m-am apucat sa fac cercei cu margelutele rosii. :)) Asa, pentru ca n-am eu stare daca nu fac ce-mi vine in minte. Dar..i-am modificat de vreo 5 ori! Nu-mi ajungeau margelele sa fac ce vreau eu si m-am cam enervat. Dupa mai bine de 3 ore am reusit sa-i termin si chiar sunt pe gustul meu. Nu cred ca i-as purta acum, insa cu  siguranta la vara voi avea curaj sa port ceva care parca striga: "Hey, look at me!". :))
      Sper sa va placa "bronzatii" mei rosii!:) N-am reusit sa surprind bine in poze nuanta de rosu-inchis a margelutelor. Cadrele sunt superbe!
       Au aproximativ 12.5cm lungime!



       Maine ma ocup de tagul primit de la Anda!:D
       Va pup!

8 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...