vineri, 8 aprilie 2011

Chain...Charm...Bracelet!

       Buna seara, fetelor!
      Azi voiam sa postez altceva, dar am primit materialele pentru bijuterit si nu m-am putut abtine!:)) Am facut o bratara cu charm-uri, pe care o ador! Oi fi eu nebuna, da'-mi place de mor! Totusi nu o voi opri pentru mine[:(], insa cu siguranta imi voi face alta la fel mai incolo!
       Am incarcat-o cu frunzulite - cate 2 de-un fel (3feluri in total) - si o florica, toate de metal. Apoi m-am gandit sa pun si niste pietre albe si negre, tot cate 2 de-un fel, ca sa fie mai plina. Am pus 3 randuri de lant, 2 mai groase si unul mai subtire putin.
      Floricica si 2 frunzulite sunt agate pe lantul de jos, pe lantul de sus sunt restul frunzulitelor, iar pe cel din mijloc atarna pietrele. :) Pietrele au capacel in partea de jos, iar sus au cate o margelusa stardust, sa le infrumuseteze.
       Sper sa va placa macar pe jumatate din cat imi place mie!:))

        Sunt curioasa (in special) sa aflu parerea a doua persoane: una e pasionata de "zorzonele" si alta e creatoare de "zorzonele" (adica bijuterii, nu le jignesc - le alint). :) Cred ca stiti la cine ma refer, le apreciez mult si mi-ar placea sa aud parerea lor sincera!
         Bineinteles ca mi-ar placea ca toate sa-mi spuneti (cele care ma urmariti sau dati intamplator de mine) parerea voastra despre aceasta bratara siiiii un pret aproximativ, va rog din suflet sa fiti sincere, sunt chiar interesata sa aflu cat ati da pe o bratara de acest gen. V-as fi recunoascatoare!

Va pup! {fug la "Romanii au talent", :))}

14 comentarii:

  1. mie sa stii ca imi place foarte multt :) vad ca deja extinzi sfera :) imi place. De fapt cam tot ce e cu lanturi si frunze imi place :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Miuri - nu stii cat ma bucura faptul ca reusesc sa fac ceva nu doar pe placul meu, ci si pe al altora! Am luat materiale doar pentru o bratara, nu stiam exact ce si cum o sa fac, dar a iesit asta. Mai am 3 frunzulite ratacite.:))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac tipurile astea de bratari, cat de mari si inzorzonate :P Imi place mult asta insa nu se vad foarte bine culorile, sunt toate accesoriile argintii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt aici, sunt aici, sper ca la mine te refereai :))
    Bineinteles ca imi place, charm is my other name :) Un singur lucru mi-ar placea, asa ca moft : sa le faci si cu metal cu aspect vintage, dar probabil ca nu prea gasesti astfel de lanturi pe site-urile de materiale si pe urma te lovesti de nepotrivirea metalului din pandantive. Insa asta nu-i un minus, e pur si simplu afinitatea mea pentru aspectul "used". As vrea si eu sa fac, pentru mine doar, mai ales cercei. Dar par complicati din poza, adevarul e ca nici nu am studiat tutoriale sa vad cum legati voi margelutele intre ele si printre lanturi. Banuiesc ca e vorba de instrumentul ala de buclat, eu ma chinuiam sa inchid zale cu forfecuta si aveam degetele varza. O sa cercetez probleme pe youtube :) Materiale as mai avea pe acasa de cand mi se pusese anul trecut, insa n-am fost in stare sa fac nimic ca nu stiam sa concep un candelabru, le puneam numai pe ace si parca erau robocop :)
    Ca pret, discutia e relativa. Ca depinde de unde le iei. De ex in Craiova exista un singur magazin de gablonturi, Oni's, si bijuteriile cam seamana cu alea de pe thboxes deci banuiesc ca-s luate de prin asia si adaugata eticheta proprie. Ceva de genul ar costa acolo 20-25 maxim, dar repet, sunt "chinezarii". Daca o iei dintr-un magazin mai de fite, desi e aceeasi calitate, pretul creste considerabil. De curand am vazut la magazinul Nissa un colier statement, o amarata de bucatica de catifea cu cateva pietre ce se gasesc in orice mercerie. Costa 250 lei!, si pe bloguri le vad cu maxim 70-80 pe alea mai bogate, cu adevarat deosebite, de nu-ti mai iei ochii de la ele.
    Daca vrei sa le vinzi pe blog, ai putea sa le lasi cu oferta de pret. Ca poate ti se ofera chiar mai mult decat intentionai sa ceri. Oricum, keep working ca merge bine. Cel putin din perspectiva consumatorului, eu ca si "lucratura" nu ma pot pronunta.O las pe tiza mea :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca vrei inspiratie, http://www.shopstyle.com/browse/jewelry

    RăspundețiȘtergere
  6. mie una imi place ...e foarte inzorzonata ;)) probabil de asta imi place :D si sa stii ca ies lucruri frumoase din mainile tale ,iti spun asta pentru ca m-am uitat la cerceii facuti de tine si chiar sunt deosebiti :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Julia - Exact asta ii explicam eu lui buni: "cu cat mai mare si mai inzorzonata, cu atat mai bine!" si ea zicea "totusi..nu-s prea multe lanturi?":)) La final i-a placut mult.
    Toate accesoriile sunt argintii, frunzuliele alea mai lungi sunt argintiu pur, iar restul argintiu antichizat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ramona J. - Scumpa mea, bineinteles ca la tine ma refeream! Doar stii ca iti admir mult gusturile, eu nu cred ca am gusturi la fel de bune! Suna ciudat, dar intelegi tu ce vreau sa zic. :))
    Eu prima data am citit la Anda Zelenca despre clestele pentru bucle si de atunci mi-a venit ideea, ca inainte nu-mi puteam da seama cum naiba ies buclele alea asa rotunde. :)) Apoi am vazut la Chocolate tutorialul de facut bucle si am cautat pe net si altele. Era un site/blog cu informatii utile, daca il mai gasesc las aici un comentariu, poate il vezi. :)
    Intrebam de pret pentru ca am o problema: nu stiu sa-mi fixez preturile. Nu stiu sa-mi pun pret pe munca.:))

    Merci de site-ul de inspiratie, raspund la comentarii si ma pun sa cercetez!:))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Chocolate - Daca spui asta, atunci e de bine. :)) O sa mai fac ca-mi cam plac!
    Si sa stii ca tu erai a doua persoana, creatoarea de zorzonele, ar fi trebuit sa te simti!;))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Anda Zelenca - Merci muuuult, esti o scumpa!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ramona - Uite pe aici am mai invatat eu cate ceva:
    http://www.banadesigns.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Beauty-s - Mi s-a umplut inima de bucurie citind comentariul tau, merci frumos! Fac si eu ce pot si sper sa iasa bine!:P
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...