duminică, 10 aprilie 2011

Help!

       Neatza fetelor!
       Ieri am decis sa-mi fac pagina de facebook pentru bijuteriile mele, dupe ce am vorbit cu Ramona, dar am o mica mare problema: nu gasesc un nume!:))
      Va rog frumos sa-mi dati sugestii!
      Am incercat Alexantza's Jewelry, Alexantza's BelleBijoux.. Ultimul parca-mi surade mai mult decat primul, insa nu ma pot decide.
      Pretty please, help me!:*

      P.S. : M-am gandit la un pret aproximativ pentru cerceii de ieri. Credeti ca 15lei e prea mult? Am nevoie de sinceritate! Accept orice raspuns!:*

6 comentarii:

  1. Si mie imi place maai mult al doilea nume.Sau Alexandra's Bijoux Land, ceva de genu suna destul de bine.Iar pretul e destul de ok, dupa parerea mea.Sper ca te-am ajutat macar cu o parere.pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu e prea mult. E chiar super ok.
    Cat despre nume, imi trec prin minte asa : Alexantza's Fairytale, Alexantza's Wonderland, Girl meets Jewel, Alexantza's Precious Whispers, Coffee and a Jewel, Fairy Stones from Alexantza si daca mai imi vine vreo idee o scriu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura - Multumesc! Suna bine Alexandra's Bijoux Land. Normal ca m-ai ajutat! Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramona - E mai mult decat evident faptul ca tu te pricepi la cuvinte! Nici nu pot alege ce nume-mi place cel mai mult! Le-as vrea pe toate!:)) E asa greu sa te hotaresti si sa alegi doar unul! Am treaba grea acum.
    Merci frumos frumos, presimteam eu ca vei fi salvarea mea!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. deci!
    15 ron nu este mult..dar!
    pentru ca esti la inceput te sfatuiesc sa pui un pret de 10 Ron. pentru ca:
    1.ai nevoie de publicitate pentru a te face cunoscuta-daca ai pret mic vorba se duce repede..(fetele vorbesc)
    2.ai sa ai mai multe cereri(cand o fata o sa vada 10 Ron are sa cumpere mai multe de frica sa nu mai gaseasca si alta data o oferta asa)
    Sunt foarte multe detalii pe care trebuie sa le pui la punct+trebuie sa inveti niste tehnici de vanzare si publicitate
    Imi e tare nasol sa scriu in pagina asta mica..daca vrei sa te ajut ma poti contacta pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia C - Pertul nu e batut in cuie, am scris de la inceput ca se poate propune un alt pret. L-am pus comparativ cxu alti cercei de acest gen. Si crede-ma ca am stat mult si am calculat cat ma costa toate materialele, plus transportul si ceva pentru mine, cat sa merite ce fac. Le pun pret la fiecare in functie de ce folosesc (cei cu cristale mai scumpi, cei cu margele de plastic mai ieftini), insa repet: nu e batut in cuie.
    Si am de gand sa fac ceva pentru publicitate, dar inca ma gandesc. O sa-ti vizitez blogul imediat! Merci de toate sugestiile!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...