joi, 13 octombrie 2011

Am primit premiul ELF

Buna dragelor!
Imi cer scuze ca sunt absenta pe blog, o duc cam rau in viata persoanala, de aceea intru foarte rar pe net, cat sa vad noutatile. Mai citesc blogurile dragi, insa nu mai comentez.
Am primit coletul cu premiul ELF castigat la giveawayul Andreei inca de la sfarsitul saptamanii trecute, dar nu m-am simtit in stare sa fac poze. Moralul meu era undeva sub pamant, acum vad ca urca incetisor. Nu ma intrebati ce am patit, pur si simplu m-am despartit de iubitul meu acum mai bine de o saptamana, dar nu vreau cuvinte de incurajare sau alte chestii care sa ma binedispuna. :) Am picat si la taxa [la facultate].. Dar acum ma simt bine, o sa ies cumva si din asta.
Deci sa revenim..poze cu bunatatile primite:




Cel mai mult imi place pudra, pe care o folosesc si pe post de fard de pleoape uneori si arata superb! De testat le-am testat pe toate, dar voi face o postare separata sa va vorbesc despre ele, daca va intereseaza. Spun doar ca mie imi plac toate, desi credeam ca luciul de buze nu mi se va potrivi, nu e atat de pigmentat incat sa-mi stea rau cu el.


Ii multumesc inca o data Andreei, celor de la ELF si (bineinteles) Domnului Random!


Va pup, zambiti cat mai mult! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...