duminică, 2 octombrie 2011

Shopping: Chestii ELF

Buna fetelor!
Azi am fost cam uituca, mi-am amintit doar seara ca ar trebui sa postez ultimele produse ELF cumparate. Poza e cam ciudata, tocmai pentru ca lumina era slaba. :))
Nu o sa palavragesc prea mult ca-s iar pe fuga, voiam doar sa va arat pe ce am pus mana la promotia ELF UK 50% reducere [am pus mana pe ele datorita unei comenzi mai mari -> ne-am strans mai multe fete si asa am reusit sa beneficiem de promotie :D].

1. Clestisor de gene - inainte sa-mi iau mascara Rimmel il foloseam zilnic [de cativa ani incoace deja], doar ca nu gaseam guma aia de rezerva. Acum cand l-am luat pe asta, am gasit guma de la celalalt. :)) E foarte bun si delicat cu genele. Spun delicat pentru ca anul trecut [parca] mi-am rupt cateva [mai multe] gene cu un clestisor ieftin si prost. :|

2. Anticearcan & Iluminator [Under Eye Concealer & Highlighter] - in nuanta Glow/Fair. Acopera binisor, l-am testat doar de 2 ori si pot spune ca daca nu e setat bine cu pudra se strange in liniile fine de sub ochi. Eu nu folosesc iluminatorul pentru ca nu-mi plac particulele de sclipici din el, dar ii voi da o sansa ca eyeshadow primer.

3. Corector [Tone Correcting Concealer] - in nuanta Ivory. Nuanta e foarte apropiata de cea a anticearcanului, difera foarte putin, dar mi se potrivesc, am ales bine. Acopera destul de ok si ofera luminozitate. Am eu niste pitici pe creier, de cand am primit produsele astea cu aplicatoare si tuburi ca la glossuri, mi se pare ca si consistenta seamana. :)) Ei, nu-s asa, dar ma duc cu gandul la glossuri, mai ales ca acest corector miroase tare bine, pe site spune ca miroase a portocale [Sugar Orange s-ar traduce Portocale Zaharisite?:)) Glumesc].

Sunt multumita de ce am comandat, as mai fi vrut multe, dar inca n-am gasit un loc in care sa plantez bani si sa-mi rasara un copac cu bani.. M-am axat pe corectoare pentru ca am ramas fara, iar eu am multe imperfectiuni ce necesita corectare. :)

Voi ce produse ELF ati incercat? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...