miercuri, 26 octombrie 2011

Back in bussines

Buna dragele mele!
Incep prin a va spune ca mi-era dor de voi, insa mi-am luat o binemeritata pauza. :) Sper sa am mai mult timp sa scriu pe blog, am fost cam ocupata in ultimul timp. Si daca va intrebati ce s-a intamplat cu mine cat am lipsit...pai mai nimic, acum ma simt foarte bine si am un mare chef de viata. :D
Urmeaza o postare despre cleanserul Liz Earle si o alta despre Sigma Cleansing&Polishing Tool. Mai vreau sa scriu cate ceva despre produsele Elf castigate, pentru ca unele le folosesc zilnic si imi plac foarte mult. Bineinteles, vreau sa fac si o postare de tip wishlist, dar toate la timpul lor. :))
Sper ca v-a fost dor de mine macar putintel, scumpul meu tigrisor va trimite pupici!



Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...