miercuri, 28 martie 2012

NOTD: Simple french manicure

Buna seara, fetelor!
Azi nu am avut timp sa scriu o postare de tip review, am fost tot pe fuga, asa ca am decis sa va arat manichiura mea french, simpla si frumoasa. Nu e cine stie ce, dar sunt atat de mandra de unghiutele mele, incat am simtit nevoia sa vi le arat si voua. :)) Nu le-am avut lungi de multa vreme, sper sa nu reusesc sa le rup din nou..
Am trasat dungile albe cu mana libera, de aceea nu sunt perfecte. :)
Imi place tare mult noul lac rozaliu pe care mi l-am cumparat, e perfect pentru french si straluceste foarte frumos! Maine voi edita postarea si voi adauga o poza cu el.

Voi ce culori purtati acum pe unghite? Dati-mi idei, nu stiu cu ce sa mi le mai colorez. :))
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...