joi, 22 martie 2012

SugarBaby Mini Manicure Style Files ♥

Buna, dragele mele!
Azi as vrea sa va arat un mini-kit pentru manichiura care ma incanta foooarte tare!:D V-am aratat aici ce am cumparat de la SugarBaby, insa poza nu cuprindea si kitul despre care va voi spune cateva cuvinte.
Daca va uitati la poza, intuiti ce m-a atras la el, nu? Cutiuta, desigur!:)) Nici nu m-am uitat clar ce contine, am zis ca-l vreau si gata.♥


E asa cute, ca pentru printese! ♥ :)) Pe capac are un "diamant", iar in fata se inchide cu un scai.
In interior gasim urmatoarele:
* 3 pliculete x 5ml - crema de maini 
* 3 pliculete x 5ml - exfoliant[scrub] pentru maini
* cutiuta cu 6 betisoare cu dizolvant pentru lacul de unghii
* 12 mini-pile pentru unghii

Acum sa le luam pe rand, deoarece vreau sa spun cate ceva despre fiecare.

Crema de maini "Lavishly Lux" - miroase suuuperb! Deci nu-mi ajung cuvintele sa pot spune cat de incantata sunt de miros! Il ador!♥ Contine ulei de avocado si unt de shea. Hidrateaza bine, dar depinde si cat de "grava" e situatia mainilor voastre, eu am uneori piele de crocodil si atunci nu face fata, in rest e ok. O folosesc mai mult din cauza mirosului :)) Mai vreau sa specific ca un pliculet ajunge pentru mai multe aplicari, desi pe ambalaj e specificat ca nu ar trebui refolosita dupa deschidere. Imi place foarte mult si descrierea de pe spatele pliculetelor


Exfoliant pentru maini "A helping hand - exfoliating scrub" - Si acesta miroase divin! Chiar putin mai divin decat crema, as spune. Contine ulei de macadamia si caisa, de aici si mirosul delicios. Cand l-am folosit prima oara am pus tot plicul in palma, abia apoi am observat ca era suficienta o cantitate mult mai mica, chiar jumatate. Imi place cum exfoliaza, destul de tare dupa parerea mea, dar tocmai asta-mi si doream pentru pielea mea de crocodil. Mirosul se simte destul de tare, chiar si dupa spalarea mainilor.♥

Betisoare cu dizolvant pentru retusarea manichiurii "Give me the tip - nail enamel remover buds" - ei bine, pe acestea inca nu le-am folosit. De obicei cand ma fac cu oja si dau pe langa, inmoi un betisor cu vata [din acelea pentru curatarea urechilor] in acetona si sterg surplusul, asa ca deocamdata nu m-au tentat aceste betisoare, desi par interesante. Se vede cum au dizolvantul in interiorul tubuletului de plastic.

Mini-pile pentru retusarea formei unghiilor "Quick fix emery boards" - mini in acest caz e chiar..mini!:)) Adica ma asteptam sa fie micute, dar sunt chiar foarte micute. Am rupt una sa vad daca-si face treaba, mi-a luat putin pana m-am obisnuit sa o tin bine in mana, dar chiar pileste bine. Sunt perfecte in geanta, nu se stie niciodata cand ti se crapa/rupe o unghie si ai nevoie de o pila. In plus, sunt tare cute colorate in roz si galben.

   Daca ati citit toate detaliile, atunci sigur v-ati dat seama ca ador acest mini-kit si mi se pare tare practic. Eu port un pliculet cu crema si cateva mini-pile in geanta mereu, nu se stie cand voi avea nevoie de ele. Dupa tot ce-am cumparat de la SugarBaby, imi dau seama ca pun mare accent pe ambalaj, lucru care ma incanta, deoarece inainte sa vad continutul, observ amalajul, iar daca acesta nu ma atrage parca nu mai sunt la fel de curioasa de ceea ce s-ar putea afla in interior.
Din pacate, in magazin nu am vazut produsele acestea in varianta full size, ma refer la crema de maini si la exfoliant, altfel sigur le-as fi cumparat, sunt de vis.

Voi ce parere aveti, va atrag sau nu? Pregatesc ceva pentru voi, asa ca ma intereseaza parerea voastra. As aprecia daca ati lasa un comentariu. :)
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...