marți, 27 martie 2012

Review&Swatch: Fairy Gloss from SugarBaby ♥

Buna fetelor! :)
Azi vreau sa va vorbesc despre ultimul din cele trei produse SugarBaby cumparate, vi le-am aratat pe celelalte doua aici si aici. Cred ca nu e nevoie sa precizez din nou faptul ca m-a atras ambalajul foarte cute, dar de data aceasta m-a atras foarte tare si denumirea "Fairy Gloss".   
Fairy Gloss  lip glaze in nuanta Ink pink
Pe el scrie asa:
<< Pentru un aspect lucios al buzelor si plin de culoare, acest luciu este alegerea perfecta. Cu o textura usoara confera buzelor sclipire si o aroma incantatoare. Apasati usor tubul pentru a obtine cantitatea necesara aplicarii.
Termen de valabilitate: 12luni de la deschiderea ambalajului.
Testat si aprobat dermatologic.
Fabricat in Australia, cantitate 10ml.  >>

Asa arata buzele mele "goale":
Si asa arata cu gloss:
Ce spun eu:
Sunt de acord cu aspectul lucios, se vede si in poza cat de tare stralucesc buzele, insa nu sunt pline de culoare. E adevarat faptul ca produsul are particule roz sidefate/stralucitoare, insa nu e pigmentat, e mai mult incolor cu un strop de roz.
Aroma nu e chiar incantatoare, miroase frumos, insa tot are un usor gust rau [sau "tampit", cum spun eu].
Nu-mi place termenul de valabilitate, poate expira el la 12luni de la deschidere, dar daca a stat 1-2 ani pe raft ar mai conta?!
As mai preciza ca e foooarte lipicios, e de departe cel mai lipicios luciu de buze pe care l-am incercat. Mie-mi place chestia asta, deoarece asa rezista mai mult timp pe buze si chiar ma incanta asta, dar stiu ca pe unele fete le deranjeaza acest aspect.
Desi are cateva puncte slabe, eu chiar sunt multumita de el si cred ca-si merita banutii mai tare decat rujul Kiss'n Tell, despre care v-am vorbit aici.

Va tenteaza sau preferati un gloss mai colorat?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...