miercuri, 25 aprilie 2012

My new gold earrings

Buna fetelor!
Incep prin a spune ca eu nu mi-am cumparat cercei aurii decat o singura data [daca bine-mi amintesc], cand eram inca in scoala generala si-mi doream niste "roti" cat mai mari :)) Eh, nebuniile varstei.
De cand m-am angajat, au cam inceput sa-mi placa "aurii" si sa mi se para foarte eleganti. Mi-am ales doua perechi, prima am primit-o cadou chiar in ziua in care am fost la interviu, iar ce-a de-a doua de Paste. Ambele mi le-am ales eu, am avut mana libera sa iau orice-mi doresc din vitrine. 
E drept ca nu erau modele de cercei argintii care sa ma incante, insa cei aurii sunt chiar pe gustul meu si-mi plac tare, tare mult. N-am crezut ca voi spune asta vreodata, dar ii ador! :))

Ei, ce spuneti? Am ales bine sau nu?:)

Voua va plac cerceii aurii?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...