luni, 30 aprilie 2012

Random + Stop Giveaway!

Buna dimineata!

Ieri a fost ultima zi in care va puteati inscrie la giveaway; eu am avut o zi plina si am uitat complet de asta.
In urmatoarele zile [maxim o saptamana] voi extrage castigatoarea. Acum sunt mai ocupata cu serviciul, dar voi incerca sa fac lista si sa verific inscrierile cat mai repede. 
Am avut o mica problema cu o pereche din cercelusii de la giveaway, voi discuta cu cea care va castiga si o voi ruga sa-si aleaga o alta pereche din cele pe care i le voi pune la dispozitie. :)

Cum v-ati petrecut Duminica? Eu am fost la o plimbare calare cu iubitul meu.. Calare pe motocicleta, desigur!:)) M-am mai urcat pe motocicleta cand aveam vreo 8ani, dar pot considera ca plimbarea de ieri a fost prima. Cred ca-ti pare ingrozitor la inceput, apoi incepe sa-ti placa. De n-ar exista curbele, m-as declara incantata! :))

As vrea sa am mai mult timp ca sa pot posta mai des pe blog, sa pot face bijuterii.. Vreau sa comand materiale pentru bijuterii handmade, aveti sugestii? Daca doriti sa ma ajutati cu idei/sfaturi, puteti sa-mi lasati fie link/link-uri catre bijuteriile care va plac in comentariu la aceasta postare, fie sa postati o poza pe wallul paginii Bijuterii HandMade, fie sa-mi dati un mail in care sa atasati pozele - alexantza[at]yahoo[dot]com. Mi-ar fi de mare ajutor! 

Sa aveti o zi minunata, desi stiu ca pentru multi ziua de Luni e asa:

Eu merg sa mananc, apoi imi prepar cafeaua mea preferata: 3 in 1 de la Nescafe. 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...