duminică, 22 aprilie 2012

Premiu de la Rimmel

Buna, dragele mele!
Am primit premiul castigat in urma concursului organizat pe pagina de facebook a celor de la Rimmel - Get the London look - si am fost placut suprinsa ca pe langa mascara Scandal Eyes promisa, am mai primit si un accesoriu pentru telefonul mobil. Mereu ma bucur cand gasesc ceva neanuntat in colete, fie si un simplu biletel, orice, dar sa fie. :))
Am folosit rimelul doar de 3 ori pana acum, il voi mai folosi pana imi voi face o parere despre el, apoi voi reveni cu un review, sper ca si cu poze, daca-mi permite timpul. :))

Va pup, sa aveti o zi frumoasa - eu in momentul acesta sunt la munca, probabil ca ma plictisesc ingrozitor [aceasta e o postare programata]! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...