sâmbătă, 23 iunie 2012

Giveaway: Testeaza-ma si tu!

Buna, dragele mele!
In sfarsit am terminat cu examenele, asa ca voi avea mai mult timp liber sa ma ocup de blog.
V-am intrebat la sfarsitul unei postari daca v-ar deranja daca as face un giveaway la care premiul sa fie fondul de ten Benecos, cel pe care l-am testat si despre care v-am povestit aici, n-am primit prea multe raspunsuri, insa cum nimeni nu a avut nimic impotriva, am decis sa fac giveawayul.
Daca va deranjeaza starea produselor, va rog frumos sa va abtineti de la comentarii si de la participare! Va multumesc! :)


Premiul consta in fondul de ten natural Benecos si cele 4 oje din imagine. Fondul de ten a fost testat de catre mine, dupa cum am spus la inceputul postarii, iar ojele au fost folosite maxim 1 data fiecare. Fondul de ten expira in luna a 10-a, asa ca poate fi folosit cu incredere; in ambalaj se afla cel putin 60% din catitatea initiala. Nuanta este una deschisa, potivita unui ten nici foarte alb, dar nici prea bronzat. Puteti vedea nunta aici.
Repet: nu va inscrieti daca starea produselor va deranjeaza!

Reguli:
Lasati un comentariu in care sa treceti:
1. Numele cu care-mi urmariti blogul porin GFC
2. Numele cu care ati dat Like pe Facebook paginilor Bijuterii HandMadeA piece of Sparkling Beauty si paginii Bio-cosmetics

Giveawayul tine pana in 10.07.2012, iar dupa aceea voi avea nevoie de cateva zile inainte sa anunt castigatoarea.
Nu va inscrieti de mai multe ori de pe acelasi IP, deoarece voi verifica fiecare inscriere in parte! :)


N-am pus-o ca regula, insa as aprecia daca cea care ar castiga mi-ar trimite cateva impresii despre fondul de ten, dupa 1-2 saptamani de folosire. :)

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...