marți, 12 iunie 2012

NOTD: Simple pink dots

Buna fetelor!
Azi m-am tot invartit prin camera gandindu-ma ce sa postez, aveam in vedere un review, dar la cat sunt de obosita, am decis sa-l las pe alta data ca nu se stie ce greseli reusesc sa fac. :)) Asa ca va voi arata o manichiura cu un model foarte foarte simplu, model la care apelez foarte des in ultima vreme.
Poza e facuta de mult timp, cand inca aveam unghiile mari, acum le am micute, de abia incep sa creasca. Modelul este simplu de realizat, eu folosesc o unealta speciala pentru facut puncte[buline], insa se poate folosi si o scobitoare. Nu o sa va iasa perfect, dar cu atentie se poate.
Uneori fac modelul pe toate unghiile, alteori doar pe 2 degete.

Voi faceti modele sau preferati manichiura cat mai simpla [doar oja]?

Si tot voiam sa va intreb..in ultima vreme ma tot bate gandul [si eu il voi bate pe el!:))] sa-mi pun unghii cu gel. Arata frumos si tin mult timp fara sa-mi bat capul ca n-am timp sa le colorez sau sa ma ocup de ele, plus ca unghiile mele tind sa crape pe margine cand cresc, parca sunt oarecum "plastificate" si cand crapa nu mai e sansa de salvare. Nu pot sa ma hotarasc, deoarece acum multi ani aveam unghiile foooarte moi, de abia am reusit sa le intaresc si mi-e frica ca dupa ce voi renunta la gel vor fi la fel de firave. Ce ma sfatuiti?

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...