vineri, 29 iunie 2012

OOTD: Sexy Black Dress ♥

Buna fetelor! 
Aceasta e prima mea postare de acest tip, ar fi trebuit sa o fac mai repede, insa n-am avut timp sa fac pozele; cand eram eu libera era ocupat iubitul meu si invers.
Ieri am reusit sa ne facem timp, dar vremea era tare urata. Am asteptat sa treaca ploaia si am facut poze in apropierea blocul lui; era prea rece sa mergem altundeva, iar eu oricum dardaiam. :))







Am folosit-o pe Sexy Cely ca parte din decor, deoarece nu ma simteam prea bine imbracata elegant printre 'frunzaris'. :)) 

Va place rochita mea? O gasiti aici. Materialul este elastic, iar in partea de sus are dantela. Mi-ar fi placut ca dantela sa nu fie atat de lata, astfel incat rochia sa aiba un decolteu mai generos.

Ati auzit de site-ul Oasap.com? Ce va atrage atentia de pe site? Eu as mai vrea cateva rochite, o gentuta si cateva perechi de pantofi. :))

As aprecia daca mi-ati spune parerea voastra sincera in legatura cu postarea, deoarece in functie de asta voi mai face sau nu acest tip de postari. :) 
Stiu ca sunt mai mult decat foarte slabuta, dar asta-s eu. :)

Astept cu drag comentariile voastre! Va pup, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...