miercuri, 12 septembrie 2012

TAG: 7 lucruri

Buna fetelor!
Am vazut la Alina lui Brumarel acest tag si-am zis ca n-ar fi rau sa-l preiau si eu, sa mai aflati ciudatenii despre mine. :)


7 lucruri ciudate despre mine
- cand beau apa dintr-o sticla, mai intai sterg sticla.. ori de cate ori beau si chiar daca doar eu am baut din ea :))
- mereu tusesc de parca as avea ceva in gat.. nu stiu sa explic cum suna, dar mama m-a invatat sa fac asa cand eram mica si de atunci am ramas cu ticul asta, nu prea placut
- ca tot a zis si Alina asta, nici mie nu-mi place aurul galben
- cand mi se pune pata pe ceva... ma calmez doar daca-i ceva scump/inaccesibil, altfel.. pazea ca vin :)) Cumpar toate prostioarele de 2 lei si dupa aceea realizez ca nu-mi sunt utile
- seara, inainte sa adorm, ma joc neaparat ceva pe telefon.. e ca un fel de ritual :))
- am zile in care am moralul sub pamant..ciudat e ca a doua zi simt ca detin lumea :))
- nu-mi place imbracamintea portocalie - un singur maiou am avut cand am fost mica, de atunci nimic

7 lucruri pe care nu le suport
- tampitii care pun manele in autobuz, sa asculte musai toata lumea
- ca tot zicea Alina de vecini - ai mei fumeaza pe geamul de la scara si scuipa afara.. ii detest!
- intrebarile femeilor [in varsta] de la tara - "A cui esti? Da' unde ai fost plecata? Si maica-ta unde sta?" etc etc
- prostii care se leaga pe strada de pielea mea alba sau de faptul ca-s foarte slaba
- tipele super bronzate - portocalii
- pitipoancele si cocalarii -  astea is "lucruri" pentru mine :D
- la ultima l-am intrebat pe iubitul meu ce nu suport eu  - "Sa-ti spuna cineva sa mergi sa inveti!" :)) Adevarat, fac urat cand insista cu asta - si chiar insista!

7 lucruri fara care nu pot sa traiesc
- cosmeticele :))
- guma de mestecat
- romanele de dragoste
- muzica
- cafeaua 3 in 1 de la Nescafe :))
- telefonul - asa tin legatura cu cei dragi si aflu noutatile - suna a reclama, nu? :))
- mancarea de la fast-food :)) Ador McPuisorii!

Logic, nici fara haine n-as putea trai. Arat eu bine, dar nici chiar asa. :)) Glumeeesc!

Dau tag-ul catre Laura, Alexandra, Ana Maria si catre oricine mai vrea sa-l preia!
Va pup, fiti cu minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...