luni, 3 septembrie 2012

TAG: Primul/Prima

Buna fetelor!
Am primit acest tag acum ceva timp [mereu reusesc ori sa intarzii, ori sa nu le fac deloc..] de la scumpa de Alina lui Brumarel si m-am gandit ca ar fi cazul sa-l fac azi; n-am mai facut un tag de o caruta de timp. :) Draga mea, iti multumesc mult ca m-ai taguit!
Trebuie sa va vorbesc despre primele mele cosmetice, insa chiar nu mi le amintesc pe toate, asa ca s-ar putea sa sar peste cateva.

Primul fond de ten: Ruby Rose - si va spun sincer ca arata divin! Singura problema era ca aveam o nuanta cam alba, in rest avea o acoperire medie si arata atat de bine! L-am cumparat in primul an de liceu. Chiar era bun deoarece primeam complimente de la colegele mele. :) Acum vreo 2 luni l-am zarit intr-un magazinas si l-am cumparat de dragul vremurilor de odinioara..doar ca tenul meu e cam pretentios si mi-a fost frica sa-l incer. Am indraznit totusi, insa nu mai e cum a fost sau mi-am schimbat eu analiza.

Prima pudra: Avon -cred ca Ideal Shade se numea, dar nu stiu exact - era pulbere, am primit-o de la o verisoara, deoarece nu i se potrivea nuanta, ea avand un ten mult mai inchis la culoare. Mi-a placut mult si o foloseam ca sa acopar acneea pe care o aveam din belsug. Aceasta am avut inaintea fondului de ten si am folosit-o intens.. Totusi, v-ati mira daca v-as zice ca si acum zace uitata pe etajera. :) 

Primul rimel: No-name cu 2 capete - aceasta a fost primul cumparat de mine, ca le mai furam eu pe ale mamei cand voia sa le arunce si ma faceam pe furis la scoala, iar inainte sa vin acasa ma spalam bine de tot, nu cumva sa ma prinda. :)) Eram tare incantata de capatul alb, sa nu va zic ca am fost la scoala data la un ochi cu alb si la celalt cu negru. :)) Asta era undeva prin scoala generala.

Primul tus: Oriflame tip carioca - l-am adorat si m-a tinut cam 1 an si jumatate. Cam prin al doilea an de liceu tin minte ca mi l-am cumparat, eram reprezentant si nu ma puteam abtine sa nu-mi iau cate ceva; acum ma pot abtine mai bine. :))

Prima paleta de farduri: evident Ruby Rose - toata lumea avea Ruby Rose si toate eram incantate de culori.. Ei, mereu am fost suparata ca mi se strang in pliuri, nu aflasem eu de primer si pe atunci nimeni nu stia ca exista produsul minune! :)) Mi-am cumparat paleta prin clasa a 8-a cred, dar am inceput sa folosesc farduri zilnic odata cu inceperea liceului. Insa nu va imaginati ca mergeam foarte fardata sau mai stiu eu cum, nu, ma feream de culorile inchise si le foloseam doar pe cele deschise si discrete. Am si acum 2 palete, cam sparte ce-i drept, una am "aranjat-o" eu, cealalta mama, insa mai am una mai mare care mi-e tare draga, am primit-o de la o verisoara de-a mea si am folosit-o intens in liceu. Va zic sincer, cu primer chiar rezista si unele nuante de fard sunt divine! Si totusi, nu m-am mai atins de palete de ani de zile.. :)



Primul ruj: Oriflame - gama de acum 15ani; tati i-a luat unul mamei si unul mie.. Si acum il am undeva intr-o cutie. :)

Primul gloss: No-name - din acela la tubulet cu muuult sidef in el.. Cand l-a prins mama in ghiozdanul meu, a ajuns direct in cosul de gunoi. :) Tin minte ca l-am luat cand eram la scoala generala si a costat 2lei [20000 pe vremea aceea].

Primul blush: Ruby Rose - l-am vazut intr-un magazinas cu produse ieftine si mi-au placut culorile. A fost 6 lei si mi l-a cumparat fostul iubit, ca tot stia cat de zapacita sunt cand vad ceva ieftin si-l vreau. :)) L-am folosit destul de des si chiar imi plac nuantele lui piersicii.

Primul dermatograf: Ada - cine nu a avut macar un creion Ada?! Eram in scoala generala cand mi-am cumparat unul negru. Ieftine si bune, le gasesc si acum la 1leu. Am negru, albastru, mov si maro. Mie nu-mi sta deloc bine daca le folosesc pe waterline, insa pe pleoapa superioara la baza genelor imi plac enorm.

Primul Parfum: Chalon [sau se scrie Chalou?! - mereu am avut dilema asta!] albastru. Chiar acum 2 saptamani mi-am cumparat din Lidl si cel albastru, care e fresh, si cel auriu, care e mai .. elegant. Nu ma pricep eu la descrierea parfumurilor, insa acestea imi plac mult si chiar rezista cateva ore bune pe pielea mea. Preferatul meu a fost intotdeauna cel albastru, am folosit vreo 4 sticlute pana acum. 


Cam atat imi amintesc, nu taguiesc pe nimeni deoarece cred ca toate fetele au facut deja tagul, insa daca nu l-ati facut pana acum m-as bucura mult sa-l preluati. :) Toate imaginile au fost luate de pe Google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...