sâmbătă, 8 septembrie 2012

THBoxes Giveaway ♥

Hello girls!
Cu multa bucurie, azi dau startul unui giveaway realizat in colaborare cu cei de la THBoxes. Ati vazut ce bijuterii minunate au pe site? Ei bine, puteti sa castigati si voi una din acele bijuterii! E simplu, cititi regulile de mai jos.

Perioada Giveawayului: 08.09 - 8.10.2012

REGULI:
* Dati Like paginii de facebook a celor de la THBoxes
* Adaugati THBoxes la prieteni pe facebook - contul lor e ThBoxes Za
* Intrati pe site-ul THBoxes.com si alegeti bijuteria preferata, copiati linkul si poza de pe site si postati-o pe pagina voastra de facebook [postati poza si la descriere puneti linkul]
* Urmariti blogul meu prin GFC
* Dati Like paginilor mele de facebook A piece of Sparkling Beauty si Bijuterii HandMade 

Dupa ce indepliniti toate regulile, imi lasati un comentariu de felul urmator:
"1. Am dat like si i-am adaugat la prieteni cu numele ...XYZ..
2. Am postat poza si linkul aici ..link..
3. Te urmaresc cu numele ...ABC.. "
Atentie: sa dati like celor 3 pagini si sa adaugati la prieteni pe acelasi cont.

Linkul de la poza cu bijuteria postata pe profilul vostru de facebook mi-l dati exact ca in cazul linkului unui share, deschideti poza si luati linkul direct, nu linkul catre un albumul sau catre wallul[peretele] vostru. Daca aveti orice nelamurire ma puteti contacta prin intermediul formularului de contact - sa treceti o adresa de mail valida ca sa va pot raspunde!

Giveawayul este deschis INTERNATIONAL! Aveti la dispozitie o luna de zile sa va inscrieti, nu va grabiti, indepliniti regulile corect. Numarul de premii va fi in functie de numarul de participante - la fiecare 10 participante se acorda un premiu. De ex. daca sunt 56 de participante, vor fi 5 premii in total. Castigatoarele vor fi alese cu ajutorul Random.org si isi vor putea alege o bijuterie de pe site in valoare de cel mult 8$. Premiul va fi expediat de cei de la THBoxes direct castigatoarei. De asemenea, toate participantele pot beneficia de un cupon cu o reducere de 10%, trebuie doar sa intrati pe site si  sa vorbiti cu ei pe chat, sa le spuneti ca doriti un astfel de cupon.

Va pup si va astept inscrierile intr-un numar cat mai mare!♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...