sâmbătă, 23 martie 2013

Colaborare: Green Nails

Buna din nou!
Azi e o zi incarcata, nici nu stiu de cand nu am mai postat de 2 ori in aceeasi zi.
Si daca ar fi sa o iau logic, ar fi trebuit sa postez de 3 ori, iar cea de-a treia postare sa fie cea cu ocazia aniversarii a 2 ani de "bloggareala". Dar pastrati-va urarile pentru maine sau poimaine, cand voi face acea postare! :))

M-am alaturat unui grup de bloggarite in aceasta colaborare "Green Nails". Dupa cum am mai spus, nu-mi place verdele pe unghii. De fapt, nu-mi place mai deloc, nu doar pe unghii. In schimb, ador turcoazul. Dar asta e alta treaba, ce conteaza e ca mi-am facut unghiutele verzi. Aveam oja Essence - Trust in fashion, care astepta sa o folosesc de luni de zile..

N-am vrut sa fac o manichiura simpla, asa ca m-am jucat..la propriu! Cum sa ma joc altfel daca nu cu "X si O"? Sper sa va placa ce mi-a iesit, recunosc ca imi cam place verdele asta inchis pe unghii. Iar denumirea ojei - Trust in fashion - e tare atractiva! :))

Iar acum haideti sa admiram impreuna manichiurile colegelor mele:
 Beautylicious - http://roxy-ch.blogspot.ro


Va pup, va multumesc din suflet pentru comentariile de la recenzii [azi e ultima zi in care mai puteti lasa comentarii care sa ma ajute la plantarea copaceilor] si va doresc sa aveti parte de o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...