marți, 27 decembrie 2011

M-am vopsit cu Palette Mousse Color

   Buna, dragele mele!
   Azi am chef de scris, deoarece dimineata am fost la dentist si mi-a scos o maseluta, asa ca n-am reusit sa vorbesc prea mult timp de 2 ore. Presimt ca imi voi lua revansa in scris! :D Si daca tot am fost la dentist [oare e corect sa zic dentista?!] sa va spun ceva: nu doare chiar atat de tare! Ce a durut cel mai tare au fost injectiile pentru anestezie, in rest nu am simtit decat foarte putina durere cand a extras un colt ce nu voia sa iasa. Deci da, de acum am de gand sa mai merg la dentist, desi de fiecare data imi va fi la fel de frica. :)) Noroc ca iubitul meu a fost cu mine, stia ca daca ma lasa singura sunt in stare sa fug de acolo.

   Dupa cum v-am spus aici, am primit 2 vopsele Palette Mousse Color pentru a le testa. Sambata m-am vopsit, insa cum am fost pe fuga nu mi-au iesit bine pozele, am mai facut altele azi si am revenit cu postarea.
   Sa incepem cu inceputul.. Am desfacut frumusel capacul paharului, am scos tot ce era in el si am citit instructiunile. Perfect! Am pus pudra coloranta si emulsia, am inchis capacul si am inceput sa-l agit cu putere. Aici a intervenit supriza: paharul meu stropea! :)) Cum s-a udat au inceput sa curga stropi pe langa, asa ca a fost nevoie sa lipsesc banda adeziva pe partea de jos a paharului si pe fundul acestuia. Toate bune si frumoase, mi-am continuat linistita activitatea de agitare a vopselei. Si la final am obtinut o spuma deasa, frumos colorata si cu un foarte usor miros de capsuni, tot ma deranja mirosul acela clasic al vopselei. 
   Cum eu sunt o fetita neascultatoare, bineinteles ca n-am facut testul de alegerie [foarte rau din partea mea, nu-mi urmati exemplul!]. Si m-am dus eu in baie ca sa am spatiu de desfasurare, mi-am pus manusile si am inceput sa aplic spuma pe par. Spuma asta-i tare voioasa si ii cam place sa sara in toate partile, dar am avut rabdare si am tinut-o in frau. :)
   Dupa ce am terminat aplicarea m-am uitat la ceas ca sa stiu cand va trebui sa ma spal, vopseaua trebuie tinuta pe par timp de 30 de minute. Ei bine, in cele 30 de minute nu mi-am dat jos manusa de pe mana dreapta pentru ca ma manca capul ingrozitor! M-am speriat putintel, insa a fost totul ok, la finalul timpului m-am spalat frumos pe par, am aplicat balsamul [care miroase delicios!:X] si m-am clatit bine de tot.

   Cam asa era parul meu inainte de vopsire:

   Cam asa aratam cu spuma in par: 

Si cam asa aratam dupa vopsire [pozele sunt facute in lumini diferite; imi cer scuze ca unele poze nu sunt foarte clare, dupa cum v-am spus, eram pe fuga]:


Promit ca o sa revin cu alte poze de indata ce prind putin timp liber si lumina naturala buna!


    Pe parul meu vopseaua are o culoarea mult mai inchisa fata de cea de pe pahar. Nu e chiar saten ciocolatiu, e mai degraba un castaniu usor ciocolatiu [mai mult la radacini se observa ciocolatiul, la varfuri e mult mai inchis, aproape brunet]. Sunt destul de multumita, insa mi-ar fi placut sa respecte mai mult culoarea de pe ambalaj, mai ales ca parul meu nu era inchis la culoare cand l-am vopsit. Iubitul meu zice ca ii place foarte mult cum imi sta asa, eu ma plang ca e o culoare prea inchisa pentru tenul meu alb. :))


Si acum sa va intreb ce ma intereseaza cel mai tare: ce v-a adus Mosul?:D Pe mine anul asta m-a facut Mosul mai fericita ca niciodata!:)
Va pup!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...