duminică, 11 decembrie 2011

Shopping din ultima vreme

Buna dimineata! :)
Iar am lipsit de pe aici, dar am o groaza de lucruri pe cap.
Azi vreau sa va arat cat de cuminte am fost in ultima vreme si ce putine cumparaturi am facut. Doar de oje n-aveam absoluta nevoie, insa mi s-a facut pofta de sclipici si nu m-am putut abtine. :))
O sa vedeti ca unele produse sunt ceva mai folosite, pentru ca le am de mai bine de o luna, insa am asteptat sa mai cumpar ca sa nu fac o postare pentru 2-3 lucruri noi.

Am luat asa:
-fixativ Intesa [nu ma incanta prea tare]
-sampon uscat Balea [urmeaza review]
-lotiune tonica Clearskin Avon
-gel de dus cu boabe de cafea Yves Rocher [ador mirosul lui]
-mascara SuperCurlacious Avon
-gloss Plump Pout [nuanta pink pucker] Avon
+oje cu sclipici  si 2 oje in culori cuminti.

Prima oja este transparenta[in poza este aplicata peste un strat de oja mov-lila], dar cu mult sclipici mov, in bucati mici si marisoare. Cam asa arata[aveam o poza cu toate unghiile, insa cuticulele mele parca au fost in razboi]:


Daca va intereseaza un produs anume, va rog sa nu ezitati sa ma intrebati de el, mi-ar face placere sa va spun parerea mea. :)
Va pup, sa aveti o duminica frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...