sâmbătă, 24 decembrie 2011

Voi testa Palette Mousse Color

   Buna dimineata, dragele mele!
   Azi m-am trezit cu chef de..vopsire!:)) Ciudata exprimare, stiu.
   Joi seara am primit coletul cu vopseaua de par Palette Mousse Color, pe care am primit-o in cadrul campaniei de testare de pe trender.ro, carora le multumesc foarte frumos ca m-au ales si pe mine sa testez aceasta vopsea. 
    In pachet am primit 2 vopsele de par in nuanta aleasa de mine - 465 Saten ciocolatiu.
Fiecare cutie de vopsea contine:
- instructiuni de folosire
- pudra coloranta (12.5g)
- emulsie fixatoare (120ml)
- balsam (dupa vopsire)
- manusi pentru aplicarea vopselei

   Pe mine m-a atras ambalajul, paharul in care se va forma spuma e foarte practic si se inchide perfect.
   Putin mai tarziu ma voi vopsi si sper sa apuc astazi sa fac o postare cu poze Inainte/Dupa ca sa vedeti cum a iesit culoare, insa daca nu apuc o voi lasa pe maine.
    Azi e o zi plina, vine Mosul, insa mai important este ca azi e ziua iubitului meu. Deci s-ar putea sa nu mai fac nicio alta postare azi, insa vreau sa va urez de pe acum Craciun fericit, sa aveti parte de multa sanatate si liniste sufleteasca! Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...