miercuri, 21 decembrie 2011

Review: Elixir Vegetal Cattier

   Buna dragele mele!
   Cred ca deja v-ati obisnuit cu lipsa mea, dar chiar nu am atata timp cat mi-as dori. Ieri am fost la dentist [minune, ar fi trebuit sa merg acum cativa ani], mai mult fortata de iubitul meu care nu mai suporta sa auda cum ma plang de durere si nu fac nimic. Noroc cu el, altfel sigur nu as fi ajuns nici acum. Azi am programare din nou, insa am vrut sa fac o postare mai intai, nu pentru ca sunt datoare cu un review, ci mai mult pentru ca mi-era dor. :)
   V-am spus aici ca am primit Elixirul Vegetal de la biobeauty.ro pentru a-l testa si chiar l-am folosit in fiecare zi, astfel incat am putut sa-mi formez o parere despre el.
Elixir Vegetal este o crema bio foarte hidratanta pentru ten normal si mixt. Contine unt de cocos bio care are proprietati antiseptice si care hraneste si hidrateaza intens pielea. Extractul de jojoba regleaza productia de sebum, ajuta la hidratare si reda aspectul natural al pielii. Uleiul din seminte de dovleac, bogat in vitamine, acizi grasi si minerale, este un bun antioxidant si combate actiunea radicalilor liberi, hranind pielea in profunzime.
   Acum sa va spun parerea mea: imi place foarte mult aceasta crema! E chiar foarte buna. Sincer, nu ma asteptam sa-mi placa atat, credeam ca va hidrata tenul prea tare pentru nevoile mele. E lejera, intra repede in piele si e nevoie de o cantitate mica pentru intreaga fata. 
   Eu o folosesc si dimineata si seara si dupa mai bine de o luna de folosire va spun sincer ca pielea mea are un alt aspect, e mult mai catifelata. Imi place foarte mult sa o aplic in zona de sub ochi [zona cearcanelor] pentru ca simt cum imi hidrateaza pielea si cand aplic corectorul pielea e fina. 
   Dupa ce aplic crema astept 5minute sa intre bine in piele, apoi aplic fondul de ten si acesta se intinde foarte bine, nu face "scamite" cum am patit de la alte creme. Daca nu aplic fond de ten, in aproximativ 3-4ore fata mea luceste, fapt ce mi se pare normal avand in vedere ca am un ten mixt cu tendinte de ingrasare in zona T. Cu fond de ten tot cam dupa 4 ore incepe sa luceasca, insa fondul meu de ten nu e pentru matifiere, deci nu-i pot cere mai mult, aplic pudra si am rezolvat problema. :)
   Un lucru care m-a deranjat la inceput a fost mirosul, stiti ca de obicei cremele bio nu au un miros prea atragator, insa acum m-am obisnuit si chiar imi place, miroase putin a lamaita as zice eu. 
   Singurul lucru care nu imi place e faptul ca nu pot vedea cata crema mai este in tub, insa sigur imi va mai ajunge pentru cel putin o luna jumatate, simt eu. Imi place foarte mult faptul ca tubul este prevazut cu pompita, e un mare plus. Catitatea de crema este de 50ml.
In concluzie, mie imi place foarte mult si chiar am vazut efecte, pielea mea e mult mai catifelata si mai hidratata acum. Puteti sa cumparati crema de  aici .

!Acest produs a fost primit spre testare din partea biobeauty.ro carora vreau sa le multumesc tare frumos! Nu mi s-a spus sa scriu "de bine", pur si simplu mi-am exprimat parerea formata dupa ce am testat produsul aproximativ o luna si jumatate.

   Voi folositit/ati folosit creme bio? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...