miercuri, 15 februarie 2012

♥ Cadou de V-Day + Shopping ♥

Buna seara, fetelor!
M-am tot gandit daca sa postez azi sau sa o las pe maine, dar cum nu stiu exact cat timp voi avea maine la dispozitie, am decis sa va arat azi ce cadou frumos am primit de la iubitul meu de Valentine's si ce cadou frumos mi-am facut singurica, ca doar eu ma iubesc cel mai mult [teoretic, practic e fals]. :))
Iubitelul meu mi-a facut cadou un fular cu blanita si o gentuta 

Iar eu m-am cadorit cu o pereche de cizme pe care le ador 

..si [bineinteles] cosmetice ♥♥♥
Am luat asa:
-fard Bourjois - Maxi Blanc -un alb cu reflexii aurii superb, o sa vi-l arat intr-o postare
-eyeliner turcoaz Collection 2000- nuanta absolut superba ♥
-corector iluminator Collection 2000 
-fond de ten Dream Matte Mousse - imi doream de muuulta vreme sa-l testez, momentan il folosesc pe cel de la Benecos ca sa-mi formez o parere despre el, apoi il voi testa pe acesta
-gloss cu efect de marire Me Me Me - 19 Cosme - il adooor ♥

Toate cosmeticele de mai sus le-am achizitionat de la Andrada - Cool cosmetics - va invit sa trageti cu ochiul pe blogul ei, are o multime de bunatati la un pret foarte mic! Raportul calitate-pret e excelent, iar Andrada e foarte serioasa, sunt sigura ca veti fi multumite de comanda!

Voi ce-ati primit de Valentine's? ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...