duminică, 26 februarie 2012

Review: Eyeliner Glam Metallics - Collection 2000 ♥

Buna dimineata, dragele mele!
Imi cer scuze ca am lipsit zilele acestea, am avut examene [chiar si 2 intr-o zi :))] si am fost prinsa cu alte treburi.
Azi as vrea sa va arat ce minunat este eyelinerul Glam Metallics de la Collection 2000. V-am aratat aici ce bunatati mi-am cumparat de la Cool Cosmetics
In poza a iesit putin mai albastrui, in realitate e un turcoaz superb, metalic.

Pe el scrie asa:
<< Glam Metallics - eyeliner lichid colorat
Aplicare usoara si precisa. Uscare rapida si rezistenta indelungata. >>
Nuanta este 4 Groupie, iar tusul are 6ml.

O sa va rog sa nu dati atentie sprancenelor mele, sunt in reconstructie. :))
Initial mi-am facut un machiaj care parea..sters si neinteresant. Nu aveam timp sa-l accentuez, asa ca m-am gandit sa aplic eyelinerul ca sa vad daca pot salva machiajul. Si surpriza..totul arata muuult mai bine! Eyelinerul are o culoare vie, minunata. Se usuca foarte repede, iar culoarea chiar e metalica. Parca are usoare sclipiri aurii, absolut superbe.
Pensula este subtire, perfecta pentru aplicarea unei linii subtiri, dar si a uneia mai grosute, in functie de preferinte.
Sa nu uit sa va spun: acest eyeliner este foarte rezistent! Eu prima oara l-am testat pe mana..si rau am facut!:)) De abia am reusit sa-l dau jos, dupa cateva spalari succesive, aproape ca-mi luasem pielea de pe mana si el inca se vedea. Ca sa verific daca asta se intampla si cand il aplic la ochi, am dormit o seara fara sa-mi demachiez pleoapele [nu-mi urmati exemplul!], iar a doua zi nici nu m-am mai mirat cand am vazut ca eyelinerul era tot acolo, doar coditele au disparut [am facut si poze, dar n-am vrut sa va speriati de ochii mei cat cepele :))].

Orice culoare ar avea ochii vostri, sunt convinsa ca acest tus va arata superb! Daca totusi nu sunteti innebunite dupa turcoaz, asa cum sunt eu, la Andrada [Cool Cosmetics] puteti gasi tusul si in alte culori. Eu o sa-mi cumpar cu siguranta si unul mov! Si unul argintiu! Si unul negru! Sa mai zic?!:))
Minunatia asta de eyeliner costa doar 10lei si chiar merita mai mult! Il recomand [sau il "foarte" recomand], culoarea e superba, rezistenta e excelenta, pensula e foarte buna, ambalajul e atractiv, iar pretul e nesimtit de mic! Puteti vizualiza aici si alte culori.


Voi folositi eyeliner? Ce parere aveti despre acesta, va tenteaza? 
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...