luni, 6 februarie 2012

NOTD: Grenade ♥

Buna, dragele mele!
Am reusit sa instalez programul cu care conectez telefonul la calculator prin cablu de date si am putut [in sfarsit] sa pun pozele pe calculator.
V-am aratat aici produsele naturale pe care le-am primit spre testare de la bio-cosmetics.ro si am promis ca revin cu poze ca sa vedeti cum arata oja Grenade pe unghiute. Va spun de pe acum ca eu mereu am probleme cu cuticulele, se vede si in poze ca le-am cam "ciopartit". :))
Am facut mai multe poze in diferite lumini, oja e absolut minunata si am vrut sa va arat toate efectele in functie de lumina. Are o culoare foarte interesanta, pur si simplu o ador!

Pozele sunt facute la o zi sau doua dupa aplicare, azi sunt 4 zile de cand port oja aceasta pe unghiute. O sa va arat maine cum se prezinta, dar trebuie sa va spun ca am pus-o serios la incercare. :))




Am incercat sa o aplic cat mai bine posibil ca sa nu ma murdaresc, imi place ca are pensula subtire, adica ingusta, si asta face aplicarea mai usoara si mai precisa.
Ce parere aveti, nu e o nuanta minunata?
Va pup!


*********************************************************************************

Alte produse Benecos gasiti pe site-ul bio-cosmetics.ro, de asemenea gasiti si alte produse naturale, organice si BIO.
<< Benecos - Cosmetice naturale moderne
Benecos-Cosmondial Germania are o linie de produse de machiaj naturale: creioane de ochi, creioane de buze, farduri de pleoape, blush, fond de ten natural, ruj de buze organic si rujuri 100% naturale. Firma Benecos ofera calitatea germana la cel mai bun pret. Benecos-Cosmondial garanteaza calitatea fardurilor minerale si eficienta acestor produse de machiaj 100% naturale fara parabeni si alte substante chimice care sa-ti afecteze sanatatea tenului si a pielii tale. >>
***Produsul a fost primit spre testare, le multumesc frumos celor de la bio-cosmetics.ro pentru aceasta sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...