vineri, 10 februarie 2012

NOTD: Grenade ♥ [dupa 5 zile]

Buna, fetelor!
Imi cer scuze ca n-am facut aceasta postare mai repede, de abia azi am dat ultimul examen din sesiune. Acum am o saptamana de pauza invatat, dupa care urmeaza restantele. :)
Dupa cum v-am aratat in postarea aceasta, arata oja Grenade la inceput:

Asa arata dupa 5 zile de la aplicare:


Si acum sa mentionez ca in cele 5 zile am facut cam de toate prin casa, plus ca am curatat niste bucati de metal cu pasta CIF. Atunci a fost momentul in care a crapat lacul, pana atunci a rezistat eroic! :)) Dupa cum se observa din poze, doua unghii au avut cel mai mult de suferit [asa era situatia si la cealalta mana].
Eu zic ca lacul ar fi rezistat mai mult daca nu-l "ajutam" eu cu Cif-ul. Unele unghii n-au suferit chiar deloc.


In concluzie va spun ca mie imi place foarte foarte mult acest lac, ador culoarea lui, aplicarea facila si rezistenta. Faptul ca nu contine formaldehide, toluen, camfor si ftalati ma bucura mult, stiu ca unghiile mele au o culoare superba fara a avea de suferit.


La final va arat si machiajul meu asortat cu unghiutele:

Si va las cu o melodie ce are acelasi titlu ca si denumirea ojei: Grenade - Bruno Mars. O ador 


*********************************************************************************

Alte produse Benecos gasiti pe site-ul bio-cosmetics.ro, de asemenea gasiti si alte produse naturale, organice si BIO.
<< Benecos - Cosmetice naturale moderne
Benecos-Cosmondial Germania are o linie de produse de machiaj naturale: creioane de ochi, creioane de buze, farduri de pleoape, blush, fond de ten natural, ruj de buze organic si rujuri 100% naturale. Firma Benecos ofera calitatea germana la cel mai bun pret. Benecos-Cosmondial garanteaza calitatea fardurilor minerale si eficienta acestor produse de machiaj 100% naturale fara parabeni si alte substante chimice care sa-ti afecteze sanatatea tenului si a pielii tale. >>
***Produsul a fost primit spre testare, le multumesc frumos celor de la bio-cosmetics.ro pentru aceasta sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...