sâmbătă, 24 septembrie 2011

NOTD: Special Purple ♥

Buna din nou! :)
Cum am spus in postarea anterioara, astazi vreau sa va arat cat de frumos arata oja Moyra in nuanta 43. Cu aceasta ocazie o sa incep postarile de tip NOTD, ca tot imi doream de mult. :))
Eu spun ca e holografica, dar cum n-am avut niciuna de acest gen, s-ar putea sa ma insel. Oricum e movul meu preferat momentan.  


Am incercat sa surprind reflexiile in poze, am reusit cat de cat, insa in realitate oja e chiar mai frumoasa. 
Eu am vazut aceasta oja cautand niste poze pe google cu o oja holografica, vorbeam cu Alexandra Rotaru si cautasem poze ca sa-i arat cam ce as vrea. Cand am avut drum in oras, de oja am intrebat mai intai. :)) Norocul meu a fost ca dupa 5min de cautari a gasit-o vanzatoarea, care era foarte draguta. :D
Am dat 6lei pe ea [are 12ml :D] si cred ca merita toti banutii, e accesibila, foarte frumoasa si rezistenta. Pe unghiile mele a rezistat 4 zile pana am dat-o eu jos, dar cand am aplicat-o m-am cam tocat de lucruri si m-am ales cu urme. :))


Edit: Pentru cele ce n-au mai auzit de Moyra, oja e fabricata in Germania, de Benevia Kft. Ingredientele nu le vad pentru ca eticheta cu descrierea in RO e lipita peste, dar va mai spun ca lacul are valabilitate 2 ani de la deschidere. Au o gama larga de culori, pe care le puteti vedea aici[nu stiu daca e site-ul oficial, dar are toate produsele Moyra]!

Ce spuneti, va place cum arata? Eu am de gand sa mai incerc si alte oje Moyra, au nuante foarte frumoase. Voi ati incercat oje de la aceasta firma?

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...