duminică, 4 septembrie 2011

Oja Farmasi - My candy pink!

       Cum v-ati dat seama din titlu, vreau sa va arat frumoase mea oja roz, Farmasi [pe hartia de pe capac scrie 24, pe sticla 031, nu stiu exact care din cele 2 e numarul corect]. Mult timp am cautat un roz frumos, nici strident, dar nici prea sters. Cand am gasit aceasta oja am fost foarte bucuroasa si n-am stat deloc pe ganduri, am cumparat-o in 2 timpi si 3 miscari. :))
Despre ojele Farmasi nu cred ca are rost sa va vorbesc, sunt foarte bune, rezista bine pe unghii [asta e in functie de persoana] si sunt foarte ieftine. Eu am dat 3.7lei pe ea.

Va rog sa-mi ignorati cuticulele, nu aveam mult timp la dispozitie, asa ca nu m-am mai ocupat de ele. In prima imagine vedeti si niste stropi de apa pe unghii, pentru ca eu mi le bag in apa rece ca sa se usuce lacul mai repede. Nu stiu daca functioneaza la alte fete, dar la mine da rezultate. :))


Voi ce culoare preferati cand e vorba de oja?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...