luni, 19 septembrie 2011

Shopping

Buna fetelor!
Incerc sa fac cate o postare pe zi, insa uneori nu-mi ajunge timpul. Pentru ca-mi cad ochii-n gura de somn [:))] o sa incerc sa nu scriu prea multe explicatii, nici n-as avea ce sa explic.
Sunt cateva lucrusoare pe care le-am luat din necesitate [cu exceptia rujului:P], in ultimele zile.
Un pulovaras roz [vanzatoarea zicea ca e bolero], pe care de cand l-am vazut am stiut ca ma voi intoarce dupa el. :)) As fi luat o alta culoare, desi-mi place rozul [iubitului meu nu-i prea place cand imi iau ceva roz>:P], insa nu era. I-am facut poza direct pe mine, el a insistat!:))


O pereche de .. papuci/botine sau cum s-or fi numind!:)) Mi-au placut de la prima vedere si m-am suparat cand a zis vanzatoarea ca au calapodul mic si ca 41 e un fel de 38-39 si nu crede ca mi-ar fi bune. Am probat alt model pe negru, dar am insistat sa-mi dea iubirile mele gri sa vad cum sunt. Fundita face tot!:)) Ma jeneaza putin la piciorul drept, dar sper sa se mai lase. Imi place mult modelul si pentru ca par mai mici decat sunt. :))
Mi-am mai luat si fixativ, rimel si un rujulet Farmasi, care a iesit mult prea aprins in poza, e mai cumintel in realitate. :))
Dupa cum vedeti, m-am abtinut [defapt bugetul nu mi-a permis:))] si mi-am luat doar lucrurile necesare. Voi pe ce ati dat banutii in ultima vreme?

Va pup, noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...