duminică, 18 septembrie 2011

TAG: Get your freak on TAG

Hey fetelor! Am primit acest tag de la Deia, iti multumesc scumpa mea!:*


1. Care e porecla pe care o foloseste doar familia sa te strige?
Nu e chiar o porecla, mai degraba o prescurtare a numelui: Sanda.. Cam toti din familie ma stiu drept Sanda si ma striga tot asa. Pe mine nu ma incanta, dar m-am obisnuit de atatia ani. Bunica mea [Dumnezeu s-o ierte!] imi zicea Sandra, iar bunicul [Dumnezeul sa-l ierte] ma alinta SandyBell.


2. Ce obicei ciudat ai?
Well..nu-mi place sa merg nicaieri singura si cum nu am pe cine sa iau cu mine, iubitul meu e cel sacrificat..adica e obligat sa vorbeasca cu mine la telefon oriunde merg. :)) [Te iubesc, iuby!:*]


3. Ai vreo fobie ciudata?
Da..Mi-e foooarte frica de apa. :) Si cand vad un film cu cladiri subacvatice sau orice accidente in apa, ma trec fiorii. Poate de aia nu mi-am dorit sa merg la mare.


4. Care e melodia pe care iubesti sa te manifesti cand esti singura?
Nu e vreo melodie anume, insa daca ma apuca sa ma fatai pe vreo melodie cand sunt singura in casa..pai o fac!:))


5. Care e unul dintre lucrurile care te enerveaza cel mai tare?
Uf..Aici ar fi multe. :)) Ma enervez foarte usor si repede, din orice prostie [e defect de fabricatie:))]. Ma enerveaza greselile de exprimare, mai mult cele de genul: "am DECAT 2 oje care sar DUPA unghii" si nu-mi place nici exprimarea aceea cu "gen" [o chestie gen nu stiu ce, intelegeti voi ce vreau sa zic:))].


6. Care e unul din ticurile tale nervoase?
Pot sa le zic pe ambele?:)) Imi misc piciorul, nu stiu sa explic in cuvinte, dar buni imi zice "iar il legeni pe Michiduta?!" :)) Si o chestie pe care am "dobandit-o" datorita unei raceli cand eram mai mica.. simt ca mereu am ceva in gat asa ca scot niste sunete ciudate, iarna senzatia e chiar mai acuta :))


7. Pe ce parte a patului dormi?
Imi place sa dorm la perete. Eu-s fricoasa [sa nu mai spuneti asta nimanui!] si am senzatia ca asa oricine vine nu da de mine prima data, ma simt mai protejata. :))


8. Care a fost primul tau animal de plus si cum il chema?
Nu mi-l amintesc pe primul, insa imi amintesc ca aveam un caine [care era in pozitia culcat] foarte mare cu care ma jucam toata ziua. :))


9. Care e bautura pe care o bei intotdeauna la starbucks?
N-am starbucks in oras, slava Domnului!:)) [era o tentatie in plus!]


10. Care e regula de frumusete pe care o promovezi... dar niciodata nu o practici?
Nu-mi vine nimic in minte.. Poate folosirea unei creme de corp, ceea ce eu uit cu saptamanile! :))


11. Cum stai la dus?
Face to face!:))


12. Ai vreo abilitate ciudata a corpului?
Nu cred ca am asa ceva, din pacate.


13. Care e mancarea ta preferata care stii ca nu face bine, dar totusi o mananci?
Mie toate imi fac bine, dar nu ma ajuta sa iau in greutate. :)) Ador cartofii prajiti [in ultima vreme am mancat aproape zilnic:X], McPuisorii, Hamburgerii.. tot ce altora le cauzeaza probleme e numai bun pentru mine!:))


14. Care e expresia pe care o folosesti tot timpul?
"Vai, zau?!" sau "Serios?!" :)) si daca cineva cere ceva "Este la magazin!":)) dar preferata mea este "Pentru toate exista un inceput!".


15. Timpul pentru somn - ce porti de fapt?
Ex-Tricoul lui iuby si colanti [daca e mai rece iau pantalonii de pijama care-s mai caldurosi, eu-s foooarte friguroasa!:))].


Mi-a placut sa fac acest tag si mi-ar placea sa-l preluati si voi, cele ce-mi cititi blogul. :) Nu fac eu desemnarile ca sa nu omit pe nimeni si pentru ca nu stiu exact cine l-a facut si cine nu.


V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...