miercuri, 16 ianuarie 2013

♥ Giveaway Shanti Spirit ♥

Buna dragele mele!
Pentru ca in ultima vreme m-ati suprins foarte placut si mi-ati lasat comentarii si ganduri bune, as vrea sa va rasplatesc fidelitatea printr-un giveaway.
Le multumesc frumos celor de la Biorigine.ro pentru sponsorizarea acestui giveaway.

Premii:


Reguli:
* Sa-mi urmariti blogul prin GFC in mod public
* Sa dati like paginii celor de la Biorigine.ro
* Sa dati like paginilor A piece of Sparkling Beauty si Bijuterii HandMade
* Sa dati share pe facebook acestui giveaway - atentie sa faceti share-ul public, altfel nu-l voi putea vedea si va voi descalifica :)

Lasati un comentariu la aceasta postare, in felul urmator:
"1. Nume GFC ...
2. Am dat like cu numele ...
3. Link share .."

Durata: 16.01 - 22.01.2012
Nerespectarea oricarei reguli duce la descalificare! De asemenea, va rog sa nu va inscrieti mai mult decat o data, deoarece va voi descalifica si la acest giveaway, dar si la cele ce vor urma pe blog. Inscrieti-va o singura data si aveti grija sa respectati cerintele, cred ca sunt destul de usoare.

Imi rezerv 5zile de la incheierea giveawayului pentru a extrage castigatoarele. Prima extrasa va lua premiul 1, iar cea de-a doua premiul 2. 

Deoarece sponsorul este foarte darnic, mai am pentru voi o oferta foarte buna:
    60% reducere la orice produs din gama Shanti Spirit plus transport gratuit
Nu-i asa ca suna bine de tot? Daca doriti sa profitati de oferta, va rog sa ma contactati prin intermediul formularului de contact, sa-mi scrieti un mesaj in care sa includeti adresa voastra de mail pe care vreti sa primiti voucherul.

Va astept cu drag inscrierile!
Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...