marți, 29 ianuarie 2013

Pro sau contra operatiilor estetice?

Buna fetelor!

M-am gandit sa va provoc la o noua discutie cu tema - operatii estetice. Sunteti pro sau contra? Sunt necesare sau sunt doar un moft?
Eu nu am fost prea interesata de subiect, pana cand au inceput sa apara peste tot articole de genul "vedeta X si-a marit sanii", "vedeta Y si-a facut rinoplastie" etc. Si zau, dau peste astfel de articole foarte des, ba se mai si numara cate operatii are fiecare.

Consider ca rolul operatiilor estetice este acela de a corecta un defect - al nasului, al urechilor, al sanilor - si de a corecta trasataturile - de exemplu operatia de elimarea a ridurilor. 
Evident ca fiecare operatie are riscul ei, de aceea e nevoie de multa documentare inaintea luarii unei decizii.
Toate femeile ar trebuie sa se poata simti bine in pielea lor si sa fie multumite de aspectul lor.
Am stat si m-am gandit asa.. La cine te duce gandul cand rostesti "operatii estetice"? Si raspunsul e, bineinteles, Bianca! Da, Bianca Dragusanu.
Stiu, sunteti satule sa apara peste tot numele ei, dar zau ca ea imi vine prima in minte avand in vedere subiectul. Sa fie clar ca nu ma refer la inteligenta ei, eu doar ii analizez aspectul fizic.
Stiti cum arata ea inainte de operatii? Banuiesc ca stiti, dar va voi arata oricum. :)
Ei si cum arata acum? E considerata "femeia de plastic", copia lui Barbie, celebra papusa. 
Exceptand botul, pentru ca buze nu le putem numi, si-a facut un corp frumos. Sanii sunt putin cam mari dupa parerea mea, dar corpul ei arata bine. Multe fete zic ca e prea slaba si e adevarat, aici sunt de acord, desi sunt slaba rau la randul meu. Daca ea se simte bine, sa fie sanatoasa.
Bianca Dragusanu si-a marit sanii, si-a scos alunitele, si-a corectat dantura, si-a marit buzele si a facut si alte operatii, pe care eu nu le stiu. Sunt multe si marunte, insa a dat gres total cu marirea buzelor. Arata de parca i-a desfigurat cineva fata, dar asta e doar parerea mea.
Analizand-o pe ea, m-am gandit ce mi-ar placea sa schimb la mine, pentru ca eu sunt pro operatii estetice atunci cand acestea corecteaza anumite defecte. Sanii nu mi i-as mari, deoarece fiind slabuta ies oricum in evident, dar probabil dupa o nastere as opta pentru ridicarea lor.
Apoi mi-ar placea mult o operatie care sa-mi "ridice" pleoapele cazute - marea mea problema cand vreau sa ma machiez sofisticat. Mi-as dori si o dantura perfecta, evident. 
Se pare ca as modifica si eu destule, nu? Atata timp cat nu se exagereaza, iar operatiile sunt facute pentru a corecta un defect, mie mi se par in regula. Dar cand vrei doar ca sa fie..acolo e o problema. :)

Voi ce parere aveati? 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...