vineri, 25 ianuarie 2013

TAG: 7 sins of nail polish

Buna, dragele mele!
Pentru astazi v-am pregatit un tag dragut, preluat de la scumpa Josephine.
Ca sa recunosc, n-am avut timp sa editez poze pentru o alta postare si mi-a placut mult tag-ul. :)

1. Avaritie - Care este cea mai ieftina oja pe care o detii? Dar cea mai scumpa?
Am doar 2-3 oje mai scumpe, restul sunt ieftine. Dar stiti cum e - ce e scump pentru mine poate fi ieftin pentru altcineva. :)
Golden Rose sunt cele mai ieftine si imi plac mult, au culori frumoase si rezistenta buna, in general. Cele mai scumpe sunt China Glaze.


2. Manie - Cu ojele de la care firma ai o relatie de iubire/ura?
Cu China Glaze! :)) Le-am vazut, mi-au placut.. m-am bucurat ca am reusit sa le iau de la blog sale-uri si...au inceput iubirea si ura in acelasi timp! :)) Cea mai ravnita a fost Empowerment - ii iubesc nuanta delicata de roz, insa ii urasc modul in care se aplica.. Are neaparat nevoie de o baza alba, ca sa se aplice bine, fara urme sau goluri.

3. Lacomie - Care este cel mai folosit produs pentru ingrijirea mainilor?
In ultimul timp am folosit base coat la fiecare manichiura. Mi-am cumparat unul de la Orkide - Calcium Gel, dar inca nu vad rezultate. Am citit la alte fete ca nu li se mai exfoliaza unghiile de cand folosesc aceasta baza.. Ei, mie chiar aseara mi s-a exfoliat una. :)

4. Lenevie - Peste ce etapa din pregatirea unei manichiuri sari din cauza lenei?
Peste top coat. Am oje carora le ia o vesnicie sa se usuce, daca aplic si top coat chiar nu am rabdare sa astept mai mult. O sa-mi caut un top coat bun care sa usuce oja mai repede, momentan il folosesc pe cel de la Kallos, insa nu da niciun rezultat de acest gen. Totusi, ofera ojei o stralucire superba. :)

5. Mandrie - Ce culoare de oja iti da cea mai mare siguranta? 
Nu am o culoare anume, insa mereu am indragit mai mult nuantele inchise, decat pe cele deschise. Parca atunci cand sunt data cu o oja inchisa la culoare, am mai multa incredere in mine, ma simt mai..sofisticata sau chiar rea, daca e o nuanta de negru! :))

6. Pofta - Care este firma de la care ti-ai dori mereu cate ceva, ale carei colectii le astepti mereu cu interes?
Hmm, nu as putea sa zic ca stau cu ochii pe colectiile vreunei firme, dar de la Essence cred ca as avea mereu ce sa aleg. La fel si de la China Glaze, doar ca pretul e mai piperat fata de Essence.

7. Invidie - Daca ai putea sa alegi orice brand de lacuri de unghii din lume, fara sa tii cont de pret, care ar fi acesta?
Deborah Lippmann! Am vazut atatea NOTD-uri cu ojele lor, incat m-am indragostit fara sa-mi dau seama. :))

Sper ca v-a placut tag-ul, iar daca aveti un blog si nu ati facut acest tag, va invit cu drag sa-l preluati. :)

Pupici!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...