marți, 15 ianuarie 2013

Si iar va cer parerea..

Voua, cititoarelor mele dragi! :D

Buna dragelor!

In primul rand, vreau sa va multumesc din suflet pentru comentariile din ultima vreme! Am fost tare mirata cand am vazut cate fete dragute mi-au comentat la postarea aceasta..si mi-am dat seama cate lucruri am uitat sa trec pe whislist. :)) 
Va multumesc mult, inseamna enorm pentru mine!

Aseara, dupa ora 10 m-am pus sa caut poze cu manichiuri pe google..iar astazi am unghiile nefacute deoarece nu m-am putut decide cum sa le colorez! :))
Dupa ce am salvat o groaza de poze care sa imi foloseasca cand nu am inspiratie, mi-a venit in cap ideea. :D Ce-ar fi sa va cer voua ajutorul?

Adica, mai clar, as vrea sa-mi propuneti manichiuri pe pagina mea de facebook [va rog cand puneti poze sa specificati si sursa], pe care eu sa incerc sa le reproduc. Mi-ar placea sa postez asa macar o data la 2 saptamani. :) Nu va imaginati ca am cine stie ce talent, pana acum cateva saptamani aveam unghiutele mici si le-am tinut asa luni bune..dar ma voi stradui sa fac ceva frumos.
Bineinteles, m-as bucura sa fie cat mai multe sugestii ca sa am de unde alege. Nu stiu sa pictez flori, animalute si minunatii, deci prefer modelele mai simple [buline, cerculete sau strasuri aplicate].
 
Ei, ce ziceti, ma ajutati sa-mi colorez unghiutele? :) Chiar m-ar motiva sa postez, sunt zile in care nu am inspiratie deloc si nu stiu despre ce sa va povestesc.

Va puuup! 
P.S.: Am cumparat premiul pe care-l voi oferi la giveawayul pentru cititoare, insa n-am apucat sa-l si pozez.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...