sâmbătă, 18 ianuarie 2014

My first shopping session in England

Buna fetelor!

Inca nu m-am acomodat si inca  nu stau cu vreo fata care sa ma ajute cu pozatul sau care sa nu se uite chioras cand am chef sa-mi pictez gherutele cu nspe mii de oje, dar incerc sa scriu cand am ocazia.
Astazi vreau sa va arat prima mica sesiune de shopping facuta in Anglia. Deoarece in bagaj nu mi-au incaput sampoane, geluri de dus sau creme de corp, aveam nevoie sa imi cumpar toate acestea. Si daca ma bagi intr-un magazin care pare deprins din visele mele - Sleek, Max Factor, Gosh, Maybelline, etc, toate frumos aliniate, standuri intregi de oje Nicole by O.P.I. si multe alte bunatati pe care zau ca mi-a fost teama sa le privesc, ca deh, ma stiu pacatoasa, cum credeati ca puteam pleca de acolo doar cu un sampon si-un gel de dus?! :)

Cand am zarit sampoanele uscate Batiste, am inceput sa chiui de fericire. Ei, dar a urmat dilema - eu ce aleg? Erau multe sortimente - original, floral, pentru par blond, pentru par brunet, etc. Am decis sa incep cu varianta florala si bine am facut, miroase tare frumos si a costat 3 lire. O sa revin cu un review.
Cautand sampon, am vazut celebrele TRESemme si greu m-am abtinut sa nu imi iau. M-am gandit ca pana prind un job, ar trebui sa-mi limitez cumparaturile, asa ca am ales un sampon pentru volum Aussie, pe care am dat doar 2.
Am luat si un gel de dus Nivea, dar am uitat sa-l pozez. A costat doar o lira.
Voiam si o crema de corp si am dat tarcoale produselor I love, insa...m-am abtinut. :)) Data viitoare..

Dupa aceea am fost la un alt magazin care are tot felul de produse de la diferite firme, dar cu preturi extra reduse. :)) Am vazut seturi de oje Color Club, O.P.I. si altele pe care nici nu le-am retinut. Am zarit un  set de doua oje Orly cu doar 3 lire si l-am insfacat! :))
De acasa mi-am adus doar vreo 25-26 de oje si chiar aveam nevoie de o oja neagra, asa ca setul Orly a picat la tanc, acum am o oja argintie si una neagra pe are de abia astept sa le incerc.

Am cheltuit 8 lire pe ce vedeti pozat, 9 daca socotim si gelul de dus. Eu zic ca am facut o afacere buna si de abia astept sa-mi gasesc un job..voi stiti cum imi zambeau toate cosmeticele Sleek si Gosh de pe rafturi?! Si cine stie ce se mai ascundea pe acolo, eu am intrat pe un singur culoare, pana la jumatate, apoi am facut stanga imprejur fiindca tentatia era prea mare. :))

Va pup si va doresc o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...