marți, 21 ianuarie 2014

Review: Herra Hair Perfume

Buna frumoaselor!

Cand eram mica, mama obisnuia sa-mi pulverizeze un puf de parfum in par, era micul ei truc care-mi placea la nebunie. Faceam asta si dupa ce am crescut, mai rar ce-i drept, insa cand am aflat ca exista un parfum special conceput pentru par am fost in culmea fericirii!

Nu stiu ce spuneti voi, dar mie imi place sa-mi ingrijesc podoaba capilara, desi e tare capricioasa. Nu vi s-a intamplat si voua sa va spalati parul, sa vi-l coafati frumos astfel incat sa va stea fix cum doriti, apoi sa iesiti in oras cu niste prieteni...prieteni care fumeaza si astfel superbul vostru par care, in sfarsit, arata ca in reclame, a capatat un miros foarte neplacut de tutun? Ei bine, eu am patit asta deseori si e frustrant sa trebuiasca sa-ti speli parul de doua ori intr-o zi din cauza mirosului neplacut. Si nici prea sanatos nu cred ca e, mai ales daca va "bucurati" de-un par fin, cu tendinta de ingrasare, ca al meu..
Aici vine salvarea - parfumul pentru par Herra Hair Perfume. Doua-trei pufuri si ca prin magie, parul capata un miros de parfum, nu prea intens ca sa nu fie intepator, ci discret, dar care se face simtit la fiecare miscare a podoabei si care isi face simtita prezenta ore in sir. 
Cand l-am pulverizat prima oara credeam ca e ceva gresit - miroase prea bine pentru un parfum de par! Are o aroma eleganta, sofisticata, care-mi place la nebunie.
Ambalajul imi place mult, pare luxos si elegant, astfel ca se potriveste de minune cu licoarea magica adapostita in el.

Dar nu doar aroma m-a atras, dupa ce am studiat informatiile de pe cutie am ramas uimita - parfumul Herra contine ingrediente benefice parului. 
Ingredientele cheie [preluate de pe site] sunt: 
* Extract de floarea-soarelui - ajuta la protejarea impotriva razelor UV, care provoaca decolorarea
* Glicerina - adauga umiditate, fara a incarca parul
* Extract de frunze de masline - protejeaza impotriva poluarii si a oxidantilor
* Nu contine sulfati si parabeni

Eu m-am convins ca am nevoie de parfumul pentru par Herra fiindca podoaba mea capilara il adora. Voi l-ati incercat?
Parfumul are 50ml, este produs in UK si poate fi achizitionat de aici.

Sageco Concept este un magazin online ce comercializeaza extensii par natural. De asemenea, incepand din anul 2012 este unicul reprezentant oficial in Romania al brand-ului Tangle Teezer, iar din anul 2013 si-a adaugat in portofoliu, tot ca si unic reprezentant in Romania brand-ul Herra Hair Parfume.

Voi va parfumati parul? Va tenteaza Herra Hair Perfume?
Va pup, sa aveti o zi minunata!
Nu uitati de giveaway!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...