luni, 6 ianuarie 2014

NOTD: Cute cherries

Buna fetelor!

Aceasta este prima mainichiura postata in acest an. Incepem cu una simpatica, funny & cute, doar ma cunoasteti, nu? :))
M-am gandit sa pun la treaba jucariile primite de la Depozitul de Frumusete si sper sa va placa ce a iesit.

Am aplicat ca baza oja Trendy in nuanta 35, un roz pal tare, tare dragut, iar pe inelar am folosit oja alba. Am asteptat sa se usuce cateva minute, apoi am aplicat lipiciul care ajuta folia sa se transfere pe unghie si l-am lasat si pe acesta sa se usuce 2-3 minute, pana a devenit incolor. Pe degetul aratator nu am asteptat destul si se vede rezultatul, insa pe celelalte am fost mai atenta. 
Eu am primit foita cu cirese, dar pe site gasiti si alte modele.

Inainte sa aplic culoarea de baza, am aplicat un strat din Gabrini Calcium Gel. Acest lac imi place folosit chiar si singura, fiindca are o stralucire tare frumoasa.
Pe varfurile unghiutelor am aplicat putin din lacul amar, impotriva roaderii unghiilor - gabrini Anti Bite. Stiti ca am antecedente, asa ca lacul asta e genial pentru mine, are un gust de care ma feresc. :)) Le gasiti pe ambele pe site.

Evident ca am dat cu oja si pe cuticule, iar pentru a sterge am folosit creionul corector cu acetona, care mi se pare absolut genial! Sterge foarte usor si miroase asa frumos dupa ce se usuca. Are un capat si alte 3 de rezerva. Eu le-am folosit si mai am unul singur neatins. Imi place tare mult si imi e util. Sunt atenta cand il folosesc si o singura data mi-am stricat o unghie fiindca m-am grabit, in rest nu am avut probleme si sigur il voi cumpara in viitor, mai ales ca e foarte ieftin.

Nu e o manichiura pe care sa o port des, insa la vara voi face furori folosind folia aceasta. Voua va place, ati purta-o?
Ati folosit vreodata foite de transfer?

Va pup, sa aveti o zi linistita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...