joi, 2 ianuarie 2014

OOTD: Winter Wonderland

Buna fetelor!

M-am gandit sa incep anul cu o postare de tip OOTD - Outfit Of The Day, desi nu o aveam in plan. 

Dupa Craciun am fost impreuna cu iubitul meu intr-o vizita la mama, iar la intoarcere ne-am oprit putin sa luam o gura de aer proaspat de munte. :)
Era zapada peste tot si am urcat putin pe o carare ce ducea spre padure, fiindca peisajul era absolut minunat. Nu m-am putut abtine sa nu pozez si mi-a venit in gand ideea ca as putea face o postare.

Sunt tare incantata de botinele mele rosii, imi doream de mult timp o pereche cu platforma. Nu mi-a venit sa cred ce usor am urcat cu ele, fara sa alunec sau sa-mi rup gatul. :))
Mi-a placut mult design-ul pe site si nu m-au dezamagit deloc, sunt la fel de frumoase ca in poze si sunt tare comode. Eu port 39 la botine/cizme, asta depinde si de calapod. Pe site numarul 39 ar fi corespondentul 38-ului nostru si mi-era frica sa nu imi fie mici, insa imi sunt perfecte, nu ma strang si sunt tare comode.
Ador faptul ca sunt rigide la calcai, dar si in partea din fata. Nu imi place cand ma calca cineva sau pur si simplu incaltamintea ia forme ciudate. 
Paltonasul vi l-am aratat in outfit-ul trecut si a ramas in continuare preferatul meu.

Botine - Lovely Shoes



Va place iarna, v-ati bucurat de zapada?
Dar botinele mele va plac? :P

Va pup, sa aveti o zi frumoasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...