joi, 2 februarie 2012

Bunatati Naturale ♥

Buna dimineata, dragele mele!
Dupa ce am facut o mica boacana cu cardul de la telefon, am reusit sa pun pozele pe calculator si sa le editez, ca sa va arat ce bunatati am primit eu spre testare.
Cand m-a sunat curierul nu stiam exact ce pachet trebuie sa primesc, deoarece habar nu aveam ca cei de la bio-cosmetics.ro au fost atat de draguti si l-au trimis cu un curier.
Am desfacut repede pachetelul si am vazut bunatatile de mai sus. M-am bucurat foarte mult, le multumesc tare frumos ca au tinut cont de ceea ce mi-am dorit eu sa testez. 

<< Benecos - Cosmetice naturale moderne
Benecos-Cosmondial Germania are o linie de produse de machiaj naturale: creioane de ochi, creioane de buze, farduri de pleoape, blush, fond de ten natural, ruj de buze organic si rujuri 100% naturale. Firma Benecos ofera calitatea germana la cel mai bun pret. Benecos-Cosmondial garanteaza calitatea fardurilor minerale si eficienta acestor produse de machiaj 100% naturale fara parabeni si alte substante chimice care sa-ti afecteze sanatatea tenului si a pielii tale. >>

Am primit:
*Mascara naturala Benecos Super Long Lashes - nuanta Carbon Black
-Promite gene mai lungi ca oricand
-contine si vitamina E, aloe vera, ceara de albine si ulei de jojoba [din culturi organice certificate]

*Fond de ten natural Benecos Creamy Make-up - nuanta Nude
-"Fond de ten cremos - se intinde usor pe pielea dumneavostra coferindu-i o culoare deosebita uniforma"
-contine ulei BIO de migdale si unt BIO de Shea, pentru hidratare si o ingrijire deosebita [din culturi BIO, controlate]

*Benecos Oja - nuanta Grenade si nuanta Urban Grey
-"Usor de aplicat si cu o stralucire puternica, oja din gama Happy Nails reprezinta o combinatie deosebita a calitatii cosmetice adecvate celor mai inalte standarde si trenduri."
-"Persistenta si uscare rapida pentru unghii impecabile timp indelungat"
-NU contine: formaldehide, toluen, camfor si ftalati


Ieri mi-am facut unghiutele cu oja Grenade, dar din pacate, eram pe fuga, si am reusit sa stric 2 din ele, plus ca am cam dat pe margini in graba. :))

! Pe care din cele 2 oje v-ar placea sa v-o prezint mai intai: Grenade sau Urban Grey?

Am inceput sa le testez chiar de ieri [doar ma stiti,  pot eu sa ma abtin?!] si pe parcurs va voi impartasi parerea mea despre fiecare produs in parte.

*Denumirea fiecarui produs contine linkul catre produs. Alte produse Benecos gasiti pe site-ul bio-cosmetics.ro, de asemenea gasiti si alte produse naturale, organice si BIO.
*Produsele au fost primite spre testare, le multumesc frumos celor de la bio-cosmetics.ro, pentru ca au fost foarte draguti si m-au lasat sa aleg produsele care mi s-ar potrivi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...