sâmbătă, 24 martie 2012

I like: Jessica Alba ♥

 Buna, fetelor! :)
De mult timp am vrut sa introduc un nou tip de postari, care sa se numeasca "I like", si-n care sa va prezint cate o vedeta care-mi place. Sper sa va placa ideea. 
Astazi as vrea sa va spun cateva lucruri despre Jessica Alba, pe care cred ca mai toata lumea o cunoaste.
Numele sau complet este Jessica Marie Alba si a fost nascuta pe 28 aprilie 1981, in California.
Si-a inceput cariera odata cu filmul "Camp Nowhere" in anul 1993, in care a primit un rol mic, insa cand actrita din rolul principal a avut probleme de sanatate, rolul i-a fost atribuit ei, deoarece semana cu fata in cauza. Asta da noroc, nu? :)
A avut un rol in serialul "Flipper", Jessica avand atestat de scufundatoare. Din pacate, pe parcursul filmarilor ea a fost rapita, dupa ce primise niste telefoane de amenintare; insa totul s-a terminat cu bine, cand a fost gasita teafara in portbagajul unei dubite.
In 1998 a avut mai multe aparitii in seriale, printre care si-un rol in "Beverly Hills". 
Datorita faptului ca a devenit foarte populara printre tineri, James Cameron a decis sa-i ofere rolul principal in serialul creat de el - "Ingerul intunecat" [Dark Angel], in anul 2000. Ei bine, tocmai datorita acestui serial am ajuns eu sa o indragesc. ♥ M-am bucurat tare mult cand am vazut serialul pe AXN si l-am urmarit cu drag. Acum habar nu am daca se mai difuzeaza, stiu ca i-au schimbat odata ora de difuzare si de atunci am pierdut sirul.


 Jessica mi se pare o femeie foarte frumoasa, de altfel a iesit pe primul loc intr-un top "Cele mai sexy 100 de femei din lume", iar in 2007 a fost declarata "Cea mai sexy celebritate feminina", de catre Victoria's Secret.
In anul 2000 s-a logodit cu actorul Michael Weatherly, cu care a jucat in serialul "Ingerul intunecat", insa s-au despartit.


Mie imi plac foarte mult trasaturile ei, mai ales forma ochilor si a buzelor, dar daca as putea sa iau un singur lucru de la ea, atunci acela ar fi parul cu siguranta. Stiti ca am eu o problema cu al meu, asa ca mereu mi se pune pata pe cel al vedetelor, care mereu arata bine si sanatos.


Voua va place de ea? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...