vineri, 16 martie 2012

NOTD: Glitter, please! ♥

Buna fetelor!
Afara vremea e tare placuta, dar eu inca n-am iesit din casa azi. Am mutrita in renovare, asa ca n-am chef deloc sa ies. Decat sa pierd vremea fara folos [de fapt incerc sa bijuteresc cate ceva, dar ideile mele fug asa repede ca nu reusesc sa le prind :))], m-am gandit ca ar fi mai bine sa va arat manichiura mea sclipicioasa, pe care am purtat-o saptamana trecuta. Nu e chiar genul de manichiura de purtat zi de zi, de obicei prefer chestiile mai colorate, mai fun, insa am avut o pofta teribila de sclipici si a iesit ce vedeti in poza.
Am o singura poza deoarece cuticulele mele se incapataneaza sa iasa urat in toate pozele si in plus, nici sclipiciul albastru nu s-a vazut foarte bine in celelalte poze.
Am folosit:
-sclipici argintiu
-oja Nirvana - alb sidefat
-oja Lady Rose - oja e incolora si are muuuult sclipici albastru
-lac de acoperire lucios cu protectie UV de la Kallos [a iesit galbui in poza, in realitate da inspre mov]


Voi pentru ce culori optati acum ca vremea se incalzeste? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...