luni, 19 martie 2012

NOTD: Metallic Turquoise

Buna seara, dragele mele!
Azi as fi vrut sa va prezint un review, dar cum ultima postare a fost tot in genul aceasta am zis ca mai bine va arat un NOTD ceva mai vechi, dar de care mi s-a facut din nou "pofta"; cu siguranta zilele urmatoare il voi reproduce :D
Din pacate, am reusit foarte greu sa fac culorile cat mai apropiate de realitate, am editat poza cu Picasa, deoarece telefonul meu are un fix: daca in realitate e turcoaz, atunci in poza clar e..albastru!:( Ma chinuie teribil, uneori imi vine sa-l dau de pereti cand vad ca nu face diferenta deloc.
Poza cu produsele folosite nu am din acelasi motiv, ambele lacuri turcoaz au iesit albastre in poza.
Am folosit:
-lac Golden Rose - 230 [turcoaz fara sidef sau sclipici]
-lac Miss Sporty - 60 [turcoaz metalic/sidefat]
-lac Golden Rose - 67 [argintiu]
-lac Lady Rose - 89 [transparent cu sclipici albastru] 
Am aplicat cate 1 strat din primul lac [in ordinea de mai sus], exceptand inelarul. Peste am aplicat cate 2 straturi din al doilea lac, iar pe inelar am aplicat 2 straturi din al treilea lac si unul din ce de-al patrulea.
Mie imi place foarte mult cum arata si turcoazul [clar] atrage atentia.

Voi ce culoare preferati pe unghiute? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...