sâmbătă, 31 martie 2012

Lotiune tonica astringenta pentru pori - Avon

Buna fetelor!
Aceasta postare nu este un review, ci doar parerea mea cu privire la acest produs.
[Sursa foto]

Am cumparat lotiunea tonica astringenta acum cateva luni de zile, insa n-am scris despre ea deoarece am vrut sa-i acord mai multe sanse sa-mi demonstreze ca ma insel in privinta ei. Ei bine, s-a dovedit ca nu m-am inselat deloc. :)

Pe ambalaj scrie asa:
<< Lotiune tonica astrigenta pentru pori - Acid salicilic 0.5%
Creata cu tehnologia Pore Firming Penetrating pentru a curata porii si a controla excesul de sebum. Lasa pielii o senzatie de revigorare si curatare.
Mod de folosire: Curatati pielea, apoi aplicati lotiunea pe zonele predispuse la aparitia cosurilor. Nu clatiti. Se foloseste de 1-3 ori pe zi. [..] A se evita contactul cu ochii. >>
Cantitate: 125ml
Pret: in jur de 10-12lei la oferta, nu retin exact cat am platit eu.

Ce spun eu:
Nu ma impac deloc cu ea! Nu pot sa-i fac un review propriu-zis, deoarece am folosit-o de maxim 12ori in total, cate o data sau de doua ori pe zi, maxim 3 zile consecutiv. De ce am folosit-o asa? Pentru ca dupa fiecare aplicare ma trezeam a doua zi cu cate 4-5 cosulete micute! De aceea am si aplicat-o cu intreruperi, sa ma conving ca e de la ea si nu de la vreun alt produs.
Din pacate, mie nu-mi face niciun bine. Curata intr-adevar fata, dar imi lasa senzatia aceea de piele care strange. "Surpriza" de a doua zi nu ma incanta deloc si nu sunt singura la care are aceasta reactie. Nu ma pricep la ingrediente, insa primul este Aqua [apa], urmatorul este Alcohol Denat - si nu-mi suna deloc bine, asa ca am cautat pe Pasagera.ro si am gasit articolul acesta in care alcoolul e primul ingredient iritant pentru piele. Produsul mai contine si Parfum undeva dupa jumatatea listei de ingrediente, lucru care nu e tocmai bun. :)

Voi edita postul si voi adauga o poza cu produsul meu, ca sa nu existe dubii ca nu l-as avea sau ceva de genul, numai ca mi-am uitat telefonul setat pe o rezolutie mica + e cam intuneric afara, asa ca nu mi-au iesit deloc bine pozele.

Voi ati incercat acest produs? Daca da - cum v-ati inteles cu el?
Eu vreau sa ma documentez cat mai mult despre ingredientele produselor si sa am mai multa grija de tenul meu, mai ales ca acum e intr-o stare foarte proasta.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...